Наочність – це шлях до пізнання, тому учням пропонується виконати малюнки до задач, або розв’язати задачі за готовими малюнками,
Показ презентацій дає можливість повторити алгоритм розв’язування трикутників; узагальнити вивчене.
Задача 1 (за стороною і двома кутами) 1)
Розв’язок єдиний 2) 3)
Номер слайду 2
Задача 2 (за двома сторонами і кутом між ними) 1) 2) 3) Розв’язок єдиний
Номер слайду 3
Задача 3 (за двома сторонами і кутом, протилежним одній із них) ; 1) ; Існують два кути Два розв’язки Один розв’язок Один розв’язок Немає розв’язку Існують два кути
Номер слайду 4
Задача 4 (за трьома сторонами) 1) 2) Розв’язок єдиний, якщо більша сторона менша від суми двох інших.