27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

Презентація до уроку у 5 класі "Подвоєння приголосних"

Про матеріал

Мета уроку: поглибити знання учнів про подвоєння приголосних у словах; формувати вміння правильно писати слова з подвоєнням, розрізняти цю орфограму у словах, пояснювати її; виховувати уважність, правописну пильність.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПОДВОЄНІ БУКВИ НА ПОЗНАЧЕННЯ ЗБІГУ ДВОХ ОДНАКОВИХ ПРИГОЛОСНИХ

Номер слайду 2

М Е Т А: поглибити знання учнів про подвоєння приголосних у словах; формувати вміння правильно писати слова з подвоєнням, розрізняти цю орфограму у словах, пояснювати її; виховувати уважність, правописну пильність.

Номер слайду 3

ТИП УРОКУ: урок вивчення нового матеріалу

Номер слайду 4

О Б Л А Д Н А Н Н Я : слайди, таблиця “Подвоєні букви на позначення збігу двох однакових приголосних”

Номер слайду 5

Е П І Г Р А Ф : Як парость виноградної лози, Плекайте мову. Пильно й ненастанно політь бур’ян. Чистіша від сльози вона хай буде. Вірно і слухняно вона хай служить вам. Максим Рильський

Номер слайду 6

Подвоєння приголосних Оббігти ранній розрісся вволю денний нісся беззвучний осінній трясся піддувало законно пасся

Номер слайду 7

ЛИСТ ДО ОЛЕНКИ “Добрий день Оленко! Я побачив тебе на прогулянці моя красуне. Ти полонила мене своєю солов’їною мовою, красою та ввічливістю. Після того, як я тебе побачив, ніся додому, не бачачи перед собою нічого. Я хочу з тобою зустрітись Оленко. Які прекрасні осіні дні! Зустрінемось і волю наговоримось. Я твою барвінкову мову слухав би і слухав. Хочу бачити тебе 11 березня о 15 годині”.

Номер слайду 8

ПРИГОЛОСНІ ПОДВОЮЮТЬСЯ: Якщо префікс закінчується, а корінь починається на один і той самий приголосний: віддати, беззубий, оббігти. Якщо корінь закінчується, а суфікс починається на один і той самий приголосний: ранній, туманний, сонний. Якщо частка –ся стоїть після кореня, що закінчується на –с: трясся, пасся, розрісся.

Номер слайду 9

Утворіть нові слова за допомогою префіксів роз-, без-, воз- та суфіксів так, щоб у словах відбулося подвоєння. І варіант Земля, захист, збитки, звіт, звук, зоря, зміст, взути, зиркати ІІ варіант Давати, дерти, дяк, дзеркало, здоровий, єднати, єднатися

Номер слайду 10

“Острів мовних скарбів” Доберіть антоніми до слів: Пізній, перший, нічний.

Номер слайду 11

Гра «Одним словом» Такий, що його не можна примирити. Такий, що ніколи не скінчиться. Такий, що не піддається здійсненню. Такий, що його ні з ким не зрівняти.

Номер слайду 12

Утворіть від поданих слів прикметники на –ний (-ній). ЗРАЗОК: ДЕНЬ – ДЕННИЙ. Осінь, кінь, сезон, вина, сторона, зміна.

Номер слайду 13

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Вивчити § 28 (с.183-184), написати вправу 383.

ppt
Додано
21 серпня 2018
Переглядів
2118
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку