Мета уроку: поглибити знання учнів про подвоєння приголосних у словах; формувати вміння правильно писати слова з подвоєнням, розрізняти цю орфограму у словах, пояснювати її; виховувати уважність, правописну пильність.
ЛИСТ ДО ОЛЕНКИ “Добрий день Оленко! Я побачив тебе на прогулянці моя красуне. Ти полонила мене своєю солов’їною мовою, красою та ввічливістю. Після того, як я тебе побачив, ніся додому, не бачачи перед собою нічого. Я хочу з тобою зустрітись Оленко. Які прекрасні осіні дні! Зустрінемось і волю наговоримось. Я твою барвінкову мову слухав би і слухав. Хочу бачити тебе 11 березня о 15 годині”.
ПРИГОЛОСНІ ПОДВОЮЮТЬСЯ: Якщо префікс закінчується, а корінь починається на один і той самий приголосний: віддати, беззубий, оббігти. Якщо корінь закінчується, а суфікс починається на один і той самий приголосний: ранній, туманний, сонний. Якщо частка –ся стоїть після кореня, що закінчується на –с: трясся, пасся, розрісся.