19 травня о 18:00Вебінар: Організація підсумкового повторення з предметів гуманітарного циклу наприкінці навчального року

Презентація до уроку у 5 класі "Словосполучення" (варіант 2)

Про матеріал

Мета уроку: ознайомити учнів з предметом вивчення синтаксису та пунктуації, розширити уявлення про словосполучення в мові, його структуру, засоби зв'язку; поглибити знання про головне й залежне слово; навчити відрізняти словосполучення від слова, форми слова й речення; розвивати вміння побудови словосполучень, збагачувати словниковий запас учнів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Синтаксис. Пунктуація. Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова, його форми від речення. Головне і залежне слово в словосполученні

Номер слайду 2

ознайомити учнів з предметом вивчення синтаксису та пунктуації, розширити уявлення про словосполучення в мові, його структуру, засоби зв’язку; поглибити знання про головне й залежне слово;навчити відрізняти словосполучення від слова, форми слова й речення;розвивати вміння побудови словосполучень, збагачувати словниковий запас учнів. Мета:

Номер слайду 3

Мова – це море, в якого немає дна і берегів, яке багатоманітне і невичерпне. В. Шевчук. Епіграф:

Номер слайду 4

Що таке речення?Із чого складається речення?Чим словосполучення відрізняється від слова? Бесіда

Номер слайду 5

* ряба. Мова * мелодійна * благозвучна. З якими словами можна поєднати слово «мова»?Чи можна сказати «ряба мова»?Чи можна поєднати слова «мелодійна» і «мова»? Відповідь обгрунтуйте.

Номер слайду 6

Пролітав … над морем. Зорі світлими очима… на нас. Довідка: З неба дивляться; буйний вітер. Творче конструювання

Номер слайду 7

«Я – лінгвіст»

Номер слайду 8

Як парость виноградної лози, плекайте мову. Пильно й ненастанно політь бур’ян. Чистіша від сльози вона хай буде. Вірно і слухняно нехай вона щоразу служить вам… М. Рильський. Випишіть виділені словосполучення , розберіть їх за будовою, над головними словами вкажіть частину мови.

Номер слайду 9

Торф’яне болототьмяний колірмавпячий хвіст морквяний сік. Виділіть головне й залежне слово у словосполученнях

Номер слайду 10

Я такий же, як знак розділовий,І відомий шкільній дітворі. Та в словах української мови. Я пишусь не внизу, а вгорі. Орфографічна хвилинка

Номер слайду 11

{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}Св…ято. Цв…ях. Медв…яний. Верф…ю. Сузір…я. Бур…як. Поясніть правопис слів

Номер слайду 12

Відчиняти (книжку, двері, очі). Заплющувати (вікно, очі).(Гарна, вродлива, мальовнича) хустка.(Увага, турбота, допомога) про людей. Творче конструювання. Утворіть словосполучення, добираючи з дужок потрібні за змістом слова.

Номер слайду 13

Мова (яка?) …Любов (до чого?) …Говорити (як?) …Вивчення (чого?) …Учитися (як?) …Любити (що?) … Творче конструювання Складіть словосполучення

Номер слайду 14

Вивчити § 8, написати вправу 70. Домашнє завдання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мазурик Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чумаченко Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
21 серпня 2018
Переглядів
4995
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку