Мета уроку: поглибити знання учнів про синоніми, антоніми, омоніми; збагачувати словниковий запас учнів; виробляти вміння й навички використання синонімів, антонімів та омонімів у власному мовленні; навчити відрізняти омоніми від багатозначних слів; виховувати естетичні смаки.
Песик шишку з лісу ніс і подряпав нею ніс. Довелось Трезора звати, щоб наклав пов’язку з вати. Як тільки світанок настав, гусак чимчикує на став. Проводить він там цілі дні, поживи шукає на дні. Ну й бешкетник наш Андрійко. З поведінки в нього трійка. Він учора вранці в клас кота приніс в ранці.
День і ніч брати сварились і ніколи не мирились. Все, що перший будував, другий миттю руйнував. Кожен рать повів свою, стрілись вороги в бою. Із високим стрівсь низький, на товстого йшов тонкий, стрів білявого чорнявий, огрядного – худорлявий, на сумного йшов веселий, на тендітного – дебелий.
Знайдіть помилки у роботі Надійки Надійка, яка недавно приїхала з Вірменії, виконала завдання так: “гніздо ведмедя”, “барліг білки”; “потворний крик”, “несамовитий вигляд”; “небо зарум’янилось”, “обличчя зажевріло”; “зачинити повіки”, “стулити двері”; “громіздкий клас”, “просторий стіл”.