Ласкаво просимо на урок
Ну що б, здавалося, слова…Слова та голос – більш нічого. А серце б’ється – ожива, Як їх почує!... Т. Шевченко
24 жовтня. Класна робота
Золотий годинник – золоті руки. Гостре слово – гострий ніж. Гарячий погляд – гарячий камінь. Залізна воля – залізна стріла.
Тато каже малому Петрикові:– Як не будеш слухатися, відвезу тебе аж на місяць до бабусі.– А що, бабуся на Місяці живе? – злякався малий.
Тема уроку:“Багатозначні слова”
Навіть пташка має рідну землю. У Землі супутник - Місяць, у людини - книга. На чорній землі білий хліб родить.
Коса Удав Лисички Рушник Апарат Олень Свита Квасоля Гра “Упіймай слово”
1 варіант Голові, у, йшли, колони, гімнасти. 2 варіант Голови, соняшники, за , повертають, свої, сонцем.
У голові колони йшли гімнасти. Соняшники повертають свої голови за сонцем.
Я веду братика за ручку. Любі подарували кулькову ручку. Потрібно відремонтувати дверну ручку.
Учні правильно визначили корінь слова. Ми повинні знати корінь свого роду. У дуба дуже міцний корінь.
Журавлі летять ключем. Наталка відімкнула двері ключем. Скрипковий ключ починає нотний стан.
Мій друг живе у правому крилі будинку. У пташки було пошкоджено крило. На крилі літака зображено прапор України.
Домашнє завдання:* Виконання впр.84 ст.42* Творче завдання (картка № 1).* Дослідницька робота (картка №2).
Дякую за роботу
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект