Прочитай уважно Ходив я вчора на … туди! А там побігли всі – і гол! А він як… А цей як – свисне! Усі кричать! А той стрибнув! - То хто ж там грав? - Я вже забув.
Номер слайду 3
Що ви зрозуміли з прочитаного?Чому важко зрозуміти того, хто розповідає?Чи завершує свою думку оповідач?(Він не завершує свою думку). Висновок: для того, щоб тебе зрозуміли, треба завершувати свою думку.
Номер слайду 4
Прочитайте текст вправи 204.- Що робив ведмедик?- З якою метою він це робив?- Що сталося з гілкою дерева?- Що трапилося з Вінні-Пухом?- Що хотів сказати ведмедик у реченні: Та я ж не хотів робити шко …. Я ж тільки хотів … . Звісно, краще було б не … . Запишіть останні чотири доповнені речення.
Номер слайду 5
Опрацюйте правило на с. 80
Номер слайду 6
Виконання вправи 205. Прочитайте кожен рядок без «загублених» слів. Чи можна стверджувати, що написане в кожному рядку виражає завершену думку?Спишіть доповнені речення. Випишіть дієслово прийшли. Доберіть до нього дієслово, протилежне за значенням. Запишіть парою.
Номер слайду 7
Виконання вправи 206 (усно). Прочитайте гештеґи. Паоділіть речення на слова( олівцем). Пригадайте, що таке прийменники. Обведіть прийменники. Як пишемо прийменники з іншими словами?
Номер слайду 8
Що ми сьогодні вивчали?Що ви дізналися про речення?Що виражає речення?
Номер слайду 9
Прочитайте вірш Олени Пчілки. Весна чарівниця, неначе цариця, Наказ свій послала, щоб краса вставала.І проліски, й травка, й зелена муравка,І кульбабка рясна, і фіалочка ясна, Всі квіти весняні, веселі й кохані.-Скільки речень у цьому вірші?-Прочитайте перше речення, друге.-Зверніть увагу, що кожен рядок речення пишемо з великої букви. Так буває тільки в поезії. В інших випадках у реченні всі слова пишемо з малої букви, окрім слова, яке стоїть на початку речення.-Що ставимо в кінці реченні?
Номер слайду 10
Розгляньте малюнок на с. 81 (будиночок). Пригадайте, що ви знаєте про світлофор. Прочитайте частини речень. Доповніть речення словами замість рисок. Запишіть. Обведіть прийменники.