Сподівання. Як твій учитель, що піклується про тебе, я сподіваюсь, що… … ти завжди робитимеш свої завдання якнайкраще; … я можу довіряти твоїм діям і твоїм вчинкам, бо ти людина слова; … ти будеш завжди поважати інших і все, що їм належить; … ти ніколи не будеш перешкоджати іншим навчатись, відволікаючи їх; … не лише я вчитиму тебе, а й ти вчитимеш мене, бо усі ми учні! … ти працюватимеш з усіма учнями класу, і це означатиме, що всі ми зробимо якнайбільше на цьому уроці!
Знати:види односкладних речень;особливості вживання односкладних речень як частин складного речення;схему синтаксичного розбору односкладного речення. Вміти:визначати види односкладних речень;робити висновки після пошуково – вибіркової роботи;аргументовано відповідати на запитання вчителя;самостійно складати зв’язне висловлювання на обговорювану тему;оцінювати результати роботи (своєї й однокласників). Цінувати:
Лінгвістична гра “Третє зайве”Варіант 1. Змалку нас привчають, як звертатися до мами, тата, дідуся, бабусі, сестри, брата. 2. Тактовність, кажуть у народі, починається з уміння знайти правильну лінію поведінки з кожною людиною, залежно від її душевного стану. 3. Здавна вважали, що треба бути дуже обережним. Варіант 2. Донедавна вважали, що слово «товариш» як звертання використовується для вираження взаємоповаги переважно в робітничому середовищі. 2. У давнину вірили, що все живе має свій дух. 3. Як розповідають, до Кирилівки Тарас Григорович Шевченко прибув у жнива, у липні місяці, до брата Йосипа.
Творче конструювання. За поданими початками скласти складні речення так, щоб друга частина була: а ) двоскладним реченням; б) односкладним реченням. Виділити граматичні основи. і сонце світить високо. Зразок: Лежу на городі, а навколо немає ні душі. 1. Починає дніти… 2. Уявляється мені степ… 3. Тихо в лісі…