Презентація до уроку українського читання на тему «Українська народна казка «Кривенька качечка»

Про матеріал

Презентація до уроку українського читання формує читацьку компетентність учнів, компетентність уміння вчитися.

Діти вчаться розрізняти основні ознаки чарівних казок, правильно називати героїв казки, аналізувати характер і поведінку героїв;розвиваються навички виразного свідомого читання, образне мислення , пам'ять, увага;збагачується словниковий запас;формуються комунікативні здібності;виховується ціннісне ставлення до себе, до рідних і близьких людей;любов до рідної мови, інтерес до читання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Українська народна казка

Номер слайду 2

Схилились голівки до праці мерщій. Ти всі перешкоди здолати зумій!Працюй наполегливо, швидко, старанно. Щоб жодна хвилинка не втратилась марно.

Номер слайду 3

Казав казку – казочку, Приказку – приказочку Косарикам – косарям, Казкарикам – казкарям. Скоромовка

Номер слайду 4

Плутаниця Вірний, як вовк. Голодний, як їжак. Неповороткий, як заєць. Колючий, як пес. Хитрий, як ведмідь. Впертий, як лисиця. Полохливий, як осел.

Номер слайду 5

Яке частування – таке й дякування. Без трудів не їстимеш пирогів. Чия відвага, того й перемога. Прочитай прислів’я на одному мовному видиху

Номер слайду 6

Яке частування – таке й дякування. Без трудів не їстимеш пирогів. Чия відвага, того й перемога. На язиці медок, а на думці – льодок.

Номер слайду 7

КАЗКААсоціативний кущ

Номер слайду 8

Відгадай загадку. В неї ноги — наче ласти, Дзьоб плескатий, червонястий, — Кря-кря-кря, — пливе по річці, Їсть зерно, скубе травичку… Ви вгадали цю босячку? Хто це, діти? Звісно, …

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Гра “Згадай казку”Буква “Ка” казки складає,А тому у вас питає: Розкажіть, в яких казкахЄ герої з букви “Ка”?

Номер слайду 12

Котигорошко

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Фізкультхвилинка

Номер слайду 15

Словникова робота. Качечка надіслала нам нові слова, що рідко використовують у сучасному життіВеретенце Починочок Кужілочка Іва-діва Полинули Жалувати Галочка Коромисло1. Дерев’яний пристрій для ручного прядіння.2. Пряжа намотана на веретено.3. Частина прядки у вигляді кілка, на який намотують пряжу.4. Звертання до дівчини.5. Полетіли.6. Шанувати.7. Пестливе звертання до дівчини.8. Дерев’яна дугоподібна палиця для перенесення двох відер води.

Номер слайду 16

- Дерев’яний пристрій для ручного прядіння Пряжа намотана на веретено – - Частина прядки у вигляді кілка, на який намотують пряжу Звертання до дівчини - - Полетіли Шанувати - - Пестливе звертання до дівчини Дерев’яна дугоподібна палиця для перенесення двох відер води -Веретенце. Кужілочка Іва-діва. Полинули Починочок. Жалувати Галочка Коромисло

Номер слайду 17

Відгадай загадку: Плавала, купалася,Сухенькою зосталася. Читання казки. Читання “Небо і земля”2. Читання “Луною”3. Читання “Ланцюжком”4. Читання “Мовчки”

Номер слайду 18

Тест. Дід з бабою пішли в ліс а)по гриби; б)по дрова.2. Чим дід з бабою обложили гніздечко? а)травою; б)пір’ячком.3. Чого дивувалися дід і баба?а)що у них прибрана хата; б)що у качечки уже ніжка не крива. 4. Сховавшись за коморою дід і баба помітилиа)що багато людей у них господарюють; б)що дівчина йшла до криниці.5. Дід і бабаа)спалили гніздечко; б)не зізналися, що усе бачили.6. Дівчина а)залишилася у стареньких; б)полетіла з табунчиком.1. а, 2. б, 3. а, 4. б, 5.а, 6.б.

Номер слайду 19

Напишіть продовження до казки: - Що було б, як би дід з бабою не спалили гніздечка?Намалюйте ілюстрацію до казки. Домашнє завдання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Гончарова Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Колісник Степанія Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
4926
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку