Завдання урокунавчати учнів аналізувати особливості жанру повісті-казки, розуміти символіку образів;формувати вміння переказувати твір, характеризувати героїв, аналізувати роль художніх засобів, пояснювати значення діалогів у творі, розвивати творчі здібності, фантазію, комунікативні вміння;формувати дбайливе ставлення до свого життя, до інших людей.
Що незвичайного сталось з Алею при зустрічі з незнайомим маленьким чоловічком у її кімнаті? Де розташована країна Недоладія? Що ви можете розповісти про місцевих жителів Недоладії?- Хто був правителем країни? - Чому Недороль боявся Першого Недорадника?- Чи був Недороль добрий і справедливий правитель?- Яким чином вдалося позбутися Недорадника?
Символ. Символічне значення. Країна Недоладіябезлад і недороблені справи. Недоладькопрацьовитість і відданість. Недопопелюшкадружелюбність і безкорисливість. Недокватиркалюдська недбалість. Недочеревиксправедливість, колекціонування недороблених справ. Недороль Десятийбездіяльність і боягузтво. Перший Недорадникжорстокість і лють. Недовустовариськість
План1. Негативні звички Алі.2. Знайомство Алі з Недочеревиком.3. Аля – у країні Недоладії.4. Зустріч Алі з Недоладьком.5. Розповідь Недороля Десятого.6. Зачарований будиночок Недочеревика.7. Дівчинка у в’язниці.8. Допомога друзів.9. Недождень зремонтував годинник.10. Повернення Алі додому.