Очікувані результати. Знати: - зміст прочитаного твору. Уміти: - характеризувати образи Майстра й Маргарити; - досліджувати проблеми кохання й творчості в романі; - осмислювати трагізм і велич долі митця (майстра) у романі. Розуміти: - місце митця в суспільстві та вплив кохання на його творчість.
Номер слайду 5
Проблемне питання: У чому полягає трагізм долі митця (майстра)?
Номер слайду 6
Михайло Булгаков «За мной, читатель! Кто сказал тебе, что нет на свете настоящей, верной, вечной любви? Да отрежут лгуну его гнусный язык. За мной, мой читатель, и только за мной, и я покажу тебе такую любовь!»
Номер слайду 7
«Створення Фейсбук-сторінки літературного героя»Проаналізувати характерні риси Майстра та Маргарити. І група – образ Майстра ІІ група – образ Маргарити
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Робота в групахІ група: доведіть, що кохання між Майстром і Маргаритою було щасливим. Свою відповідь обґрунтуйте цитатами з тексту.ІІ група: доведіть, що це кохання було стражденне. Обґрунтуйте свою відповідь цитатами з тексту.
Номер слайду 10
Інтерактивний прийом «Ґронування»
Номер слайду 11
Чому митець не потрапляє у світ темряви? Чи заслуговує Майстер на світло?
Номер слайду 12
Проблемне питання: У чому полягає трагізм долі митця (майстра)?