Презентація до заняття: «Акторські вправи з використанням ритму»

Про матеріал
Мета заняття: навчальна: формувати здатність до імпровізації, вчити планувати свої дії відповідно поставленим завданням і умовам їх реалізації; виховна: виховувати позитивні якості особистості через спільну діяльність оволодіння новими навичками; розвиваюча: розвивати пізнавальний інтерес, кругозір вихованців, створювати в учнів мотивацію до навчання і умови для роботи в команді. Матеріальне забезпечення: телевізор, танцювальна розминка, ритмічні відео- та аудіовправи,
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ ДМІНІСТРАЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИПОЛТАВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИРозробила: Негрій Мирослава Василівна,керівник гуртка акторської майстерності «Амплуа» Полтавського міського центру позашкільної освіти ПМРПолтава – 2022 Презентація до заняття: «Акторські вправи з використанням ритму»

Номер слайду 2

Рівень, рік навчання: основний рівень, 1-й рік навчання. Тривалість заняття: 3 години. Мета заняття: навчальна: формувати здатність до імпровізації, вчити планувати свої дії відповідно поставленим завданням і умовам їх реалізації;виховна: виховувати позитивні якості особистості через спільну діяльність оволодіння новими навичками;розвиваюча: розвивати пізнавальний інтерес, кругозір вихованців, створювати в учнів мотивацію до навчання і умови для роботи в команді. Матеріальне забезпечення: телевізор, танцювальна розминка, ритмічні відео- та аудіовправи. Дидактичні засоби:- дитячі музичні інструменти;- м’яч;- презентація до заняття. Тип заняття: формування умінь і навичок. Вік вихованців: 7-8 років.

Номер слайду 3

Ритміка – це система рухових вправ, побудованих на зв'язку рухів і музики. Вона сприяє: гармонійному фізичному розвитку дитини, розвитку музичного слуху;музичної пам’яті;виразності рухів;ознайомлює дітей з музикою, танцями, піснями; вчить у рухах виражати характер музичного твору, танцювати, співати; грати на дитячих музичних інструментах.

Номер слайду 4

Ритмічно-музична вправа «Барабан»Діти отримують іграшкові музичні інструменти. Вмикаємо заздалегідь підготований музичний супровід – 4 різні музично-ритмічні малюнки. Дитина повинна вторити музично-ритмічній композиції, використовуючи власне тіло, підручні матеріали та іграшкові музичні інструменти.

Номер слайду 5

Ритміко - гімнастичні вправи в парах: стоячи один до одного обличчям, взявшись руками – кругові оберти в один та другий бік;стоячи спиною один до одного, взявшись взахват ліктями, здійснювати присіди;стоячи в колонах один напроти одного, гравці виконують передачу в зустрічну колону, а сам виконуючий займає місце останнього у своїй колоні;стоячи в колонах один навпроти одного, гравці виконують передачу в зустрічну колону, а сам виконуючий займає місце в протилежній колоні.

Номер слайду 6

Відеовправа «Музичні статуї»Умови вправи: коли грає музика – діти рухаються в ритм(ходять, танцюють), коли музика затихає – завмирають і не рухаються взагалі. Завдання: підлаштуватися ритмічно під зміну музичного супроводу.

Номер слайду 7

Умови вправи: плескати в долоні на сильну музичну долю, відповідно до відеоряду з підказками.

Номер слайду 8

Кінезіологія – це наука про розвиток головного мозку через рух. Обидві півкулі головного мозку можуть ефективно розвиватися через виконання спеціальних рухів – кінезіологічних вправ. Кінезіологічні вправи сприяють розвитку міжпівкульної взаємодії та синхронізації роботи півкуль головного мозку. Кінезіологічна казка:розвиток ритмічних навичок вихованців(поєднання музичного супроводу, рухів та текстового матеріолу);артикуляція та виразність мовлення (робота з текстовим матеріалом);вправи – сприяють розвитку пам’яті, уваги, мислення.

Номер слайду 9

Кінезіологічна казка. В одному місті жив хлопчик і був у нього чарівний сад. Чому чарівний? Бо в ньому жило дуже багато веселих та бешкетливих звірят. А ось і зайчик з ось такими довгими вушками. Наш зайчик дуже полюбляє стрибати на галявині. Також в чарівному саду жила білочка, що дуже полюбляла ласувати горішками. А ще – стрибати з гілки на гілку. В чарівному саду живуть їжачки, що мали ось такі гостренькі колючки. Кожного дня у гості до звірят заходило сонечко і зігрівало їх своїми теплими промінчиками. А із зеленої травички до сонечка тягнулися квіти, що дуже полюбляли крутити своїми голівками. А між квітами плели своє павутиння маленькі павучки. Інколи до чарівного саду залітали бджоли, яких трохи побоювався хлопчик. Поруч із садом дзвінко хлюпотіла річка, біля якої полюбляв бавитися хлопчик. Всі жителі нашого чарівного саду жили в мирі та злагоді.

Номер слайду 10

«Я хочу стати актором тому, що…»

Номер слайду 11

pptx
Додано
19 лютого 2022
Переглядів
782
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку