Презентація "Додавання і віднімання раціональних дробів з різними знаменниками", 8 клас

Про матеріал
Матеріал до уроку "Додавання і віднімання раціональних дробів з різними знаменниками" з алгебри для учнів 8 класу з поглибленим вивченням алгебри.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку. Додавання і віднімання раціональних дробів з різними знаменниками

Номер слайду 2

Сьогодні на уроці:

Номер слайду 3

Пригадай!1226233118293331 НСК(12; 18)= 23··2·3=36style.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.color

Номер слайду 4

Щоб додати (відняти) два дроби з різними знаменниками, треба звести їх до спільного знаменника, а потім виконати додавання (віднімання) дробів з однаковими знаменниками.

Номер слайду 5

+ =

Номер слайду 6

де а,b, c, d – многочлени,причому b, d ≠ 0.

Номер слайду 7

2. Знайдіть найменше спільне кратне числових коефіцієнтів, що містяться в отриманих розкладах. Алгоритм знаходження спільного знаменника дробів1. Розкладіть на множники кожний знаменник.3. Утворіть добуток, що міститиме числовий коефіцієнт та всі множники-вирази, що входять у розкадання. Множники, що повторюються, слід брати з найменшим показником степеня. Отриманий добуток є спільним знаменником дробів.

Номер слайду 8

Алгоритм додавання (віднімання дробів) з різнимизнаменниками1. Розкладіть на множники кожний знаменник.2. Знайдіть ОДЗ змінних, що входять у вираз.3. Знайдіть найменший спільний знаменник даних дробів.4. Визначте доповняльні множники до чисельника кожного дробу (це множники, що містяться в спільному знаменнику та відсутні в даному знаменнику).

Номер слайду 9

5. Помножте чисельники на відповідні доповняльні множники.6. Запишіть у новому дробі: у чисельнику – відповіднусуму (різницю) отриманих добутків, а в знаменнику –Найменший спільний знаменник даних дробів.7. Розкрийте дужки, зведіть подібні доданки, спростіть вираз у чисельнику та скоротіть отриманий Дріб, якщо це можливо.8. Запишіть відповідь, враховуючи ОДЗ.

Номер слайду 10

Приклад 167

Номер слайду 11

Приклад 232

Номер слайду 12

Приклад 31х - 9

Номер слайду 13

Приклад 4хх - 2

Номер слайду 14

Фізкультхвилинка для очей

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Домашня робота:§ 4, п. 17, № 17.2(в.р.), № 17.8 (в.р.), № 17.10 (в.р.), № 17.12 (в.р.), № 17.15.

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

Номер слайду 18

Презентація створена вчителем математики. Житомирського міського ліцею при ЖДТУПанським Володимиром Анатолійовичем2019

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
4.6
Відповідність темі
4.9
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Скутельник Ганна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кухтін Юлія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Котовський Євгеній
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Константинова Олена Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Вербовская Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Гороховець Ніна Іванівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  7. Замай Ірина
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
pptx
Додано
26 березня 2019
Переглядів
39799
Оцінка розробки
4.8 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку