До розіграшу
залишилось:
15 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Презентація досвіду роботи

Про матеріал

Організація вітагенного навчання з голографічним підходом з метою створення умов для саморозвитку й самореалізації особистості.Сучасний учитель повинен володіти інноваційними педагогічними технологіями та вміти впроваджувати їх у навчальний процес для його подальшого вдосконалення. Продуктивним у навчанні учнів є застосування нового напряму в технології освітнього процесу –вітагенного навчання з голографічним підходом як реального шляху до саморозвитку й самореалізації особистості , злиття освіти і самоосвіти, перетворення суб'єкт-об'єктних стосунків в суб'єкт-суб'єктні, що уможливлює актуалізацію життєвого досвіду особистості, її інтелектуально-психологічного потенціалу в освітніх цілях.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Організація вітагенного навчання з голографічним підходом з метою створення умов для саморозвитку й самореалізації особистостіМукан Наталя Михайлівна, вчитель зарубіжної літератури

Номер слайду 2

Умови формування особистості1формування відчуття рівного серед рівних;2можливість вільно висловити свою думку, спираючись на життєвий досвід і вислухати думку свого товариша;3вчитель й учні є рівноправними суб’єктами навчання.4створення позитивного настрою для навчання;

Номер слайду 3

Поняття “голографія”Поняття «голографія» вперше використав у онтопсихології Антоніо Манегетті. Він вважає, що кожну особистість потрібно розглядати як голограму – поєднання великої кількості векторів розвитку.

Номер слайду 4

Голографічний метод проекції в навчанні - стереопроекціявітагенна проекціяголографічна проекція

Номер слайду 5

«Що я знаю про це» Це вітагенна інформація, затребувана учителем у процесі навчання для підготовки до викладу нового знання. Вектор: Вітагенна проекція (життєвий досвід)

Номер слайду 6

Стереопроекція (наукова інформація)«Що про це говорить наука» Інформація, що йде від вчителя, який використовує вітагенну інформацію до учнів. Вектор:

Номер слайду 7

Голографічна проекція(конструювальна)«Що про це говорить досвід інших» Інформація, що йде від будь-якого додаткового джерела: вітагенний досвід інших, засоби масової інформації, наукові дані, зустрічі з фахівцями різних галузей науки,витвори мистецтва,тощо.

Номер слайду 8

вплив на самовизначення й самоусвідомлення особистості школяра;1актуалізація життєвого досвіду особистості, її інтелектуально-психологічного потенціалу;23Ідея досвіду створення умов для саморозвитку і самореалізації

Номер слайду 9

Академік Академії педагогічних і соціальних наук А. С. Бєлкін пропонує розрізняти поняття Життєвий досвідінформація, що стала надбанням особистості, налагоджена в резервах довгострокової пам'ятіДосвід життявітагенна інформація, не прожита людиною, пов'язана лише з її поінформованістю

Номер слайду 10

первинне сприйняття вітагенної інформації, нерозчленоване;1оціночна фільтрація інформації;2установча.3 Одне з завдань вчителя - перевести досвід життя в життєвий досвід

Номер слайду 11

Технології реалізації ідеїмультимедійні технологіїприйоми критичного мисленняпроектні технології

Номер слайду 12

Прийом стартової актуалізації життєвого досвіду учнів 1 BECDA“Амфора мудрості”“Впізнай героя”“Інтерв’ю з автором”“Гороскоп героя”Переплутаний ланцюжок”

Номер слайду 13

Прийом випереджувальної проекції2 BECDAпрочитати розділи…знайти інформацію про…розіграти діалог з авторомстворити презентацію,відеороликпідготувати інсценізацію уривку з твору

Номер слайду 14

Прийом додаткового конструювання незавершеної освітньої моделі3 BECDA“ Якби я був автором твору…”“ Кілька запитань до автора”“ Зустріч з героєм, який найбільше сподобався ”

Номер слайду 15

Технологія творчого моделювання ідеальних освітніх об'єктів 4 BECDA«Я – режисер»«Я – поет» «Я – герой твору»«Я - художник» «Я- журналіст»

Номер слайду 16

Прийом зведення вітагенних знань з освітніми 5 BECDA“Букет настрою”Закінчіть речення”“Скласти “психологічний портрет”Займи позицію”“Мікрофон”

Номер слайду 17

Результативність. Сприяє застосуванню концепцій та навичок у справжніх життєвих ситуаціях. Надає дітям можливість висловлювати своє індивідуальне ставлення до речей та подій, спираючись на вітагенний досвід. Навчає творчо підходити до вирішення проблем. Розвиває навички ведення дослідницької роботи: спостереження, порівняння, спілкування, ведення записів, передбачення. Посилює активність учня на уроці.

Номер слайду 18

Вивчення предметів у взаємозв’язках і з опорою на вітагенний досвід – запорука успішної самореалізації майбутніх випускників школи в інформаційному світі.

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дуденко Наталія Йосипівна
    Цікава тема, методи та форми роботи сприяють саморозвитку учня, зв"язку навчального матеріала з життєвим досвідом дитини.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pptx
Додано
21 січня
Переглядів
285
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку