Збірка мість цікаві завдання з теми "Античність.Гомер". Серед методів і способів стимулювання творчої активності використовуються такі як: гронування, хто це чи що це,відновлення порушеної послідовності, вибірковий літературний диктант, комунікативно-ситуативні вправи та інше.
Міньківський НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів-ДНЗ»
Соледарської міської ради Донецької області
Античність. Гомер.
Творчі завдання на уроці
Підготувала вчитель
зарубіжної літератури
Міньківського НВК
Зюба О. В.
«Живи яскраво! Мрій! Фантазуй! Читай! Твори! Ти – талановитий!» - моє кредо у спілкуванні з учнями.
Урок зарубіжної літератури повинен викликати колективне художнє переживання і обмін естетичними емоціями, дати імпульс внутрішній роботі думки учнів, підготувати до діалогу з письменником. Як досягнути цього?
До методів і способів стимулювання творчої активності можна віднести такі:
Активизація |
Усвідомлення |
Рефлексія |
гронування |
обери позицію |
сенкан |
хто це чи що це |
переказ від імені |
монофон |
відновлення порушеної послідовності |
створення музею літературного героя |
захист проектів-символів |
вибірковий літературний диктант |
запитання літературному герою |
метод «Мікрофон» |
розгадування кросвордів |
заповнення пропусків |
комунікативно-ситуативні вправи |
відстрочена увага |
пошукові завдання |
літературне доміно |
синоніми до образу |
установи відповідність |
лови помилку |
1. Складіть анкету літературної доби
1. Назва античність
2. У перекладі назва означає
3. Хронологічні межі
4. Батьківщина культурної доби
5. Країни, в яких була поширена
6. Видатні представники
7.Вкажіть характерні особливості античної літератури
8. Який твір можна вважати візитівкою доби. Відповідь аргументуйте
9. Провідні жанри
10. Які слова могли б стати гаслом доби. Поясніть свою думку.
2. Творче завдання «Бліц»
1. Як в античності звучало слово «сліпий» ( Гомер)
2. Поняття, що означає «слово», «розповідь», «оповідання» ( епос)
3. Один із творів Гомера ( «Іліада»)
4. Один із творів Гомера ( «Одіссея»)
5. Місце в Хіосі, пов’язане з ім’ям Гомера ( скеля)
6. Музичний інструмент, з яким мандрував Гомер ( Ліра)
7. Яке питання, що стосується Гомера, залишається відкритим? ( гомерівське питання)
8. Інша назва Греції ( Еллада)
9. Одне з міст, яке претендує називатися батьківщиною Гомера ( Смірна)
10.Справжнє ім’я Гомера ( Мелесіген)
3.Знайдіть відповідність:
1. |
Ахілл; |
А |
Спартанський цар; |
2. |
Патрокл ; |
Б |
Троянський герой; |
3. |
Гектор ; |
В |
Бог вогню і ковальства; |
4. |
Гефест ; |
Г |
Ахейський герой; |
5. |
Менелай . |
Д |
Друг Ахілла. |
Гомер, Смірна, аед, Афіни, Еллада, Ітака, Троя, Агамемнон
Розташуйте в хронологічній послідовності події, описані в поемі “Іліада”:
А. Ахілл звертається до матері за допомогою.
Б. Гефест виковує щит для Ахілла.
В. Ахілл свариться з Агамемноном.
Г. Ахілл оплакує загибель Патрокла.
Д.Прихід до Ахілла царя Пріама.
Е. Смерть Гектора.
Ахілл |
Гектор |
Спільні риси героїв |
|
1. Захисник вітчизни |
|
2. Вірний обов’язку |
|
…… |
|
…… |
|
…… |
|
Відмінності між героями |
|
1.Гордий |
1. Люблячий чоловік і батько |
2. Запальний |
2. Стриманий, щитрий, людяний |
….. |
…… |
….. |
…… |
…… |
…… |
….. |
…… |
Із перелічених рис характеру записати в зошит ті, що властиві Ахіллу: жадібність, мужність, зрадливість, гордість, запальність, ніжність, справедливість, сміливість, готовність захищати свою батьківщину, вірність у дружбі.
В назві теми пропущені слова – в кінці урока заповнити пропуски, наприклад
«Гомер – перший (пророк) давніх греків»
Г.Сковорода
(герой Троянської війни, мандрівник, чоловік Пенелопи, батько Телемаха ……)
Одіссей
Розумний, …
Мандрує, … , перемагає.
Одіссей - ……
……
З, спроможний, може, кожен, стільки, скільки, взяти, Гомера, взяти
(З Гомера кожен може взяти стільки, скільки спроможний взяти )