До розіграшу
залишилось:
9 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Збірка творчих завданнь з теми "Античність.Гомер" (8 кл.)

Про матеріал

Збірка мість цікаві завдання з теми "Античність.Гомер". Серед методів і способів стимулювання творчої активності використовуються такі як: гронування, хто це чи що це,відновлення порушеної послідовності, вибірковий літературний диктант, комунікативно-ситуативні вправи та інше.

Перегляд файлу

 

          Міньківський НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів-ДНЗ»

Соледарської міської ради Донецької області

 

 

 

Античність. Гомер.

Творчі завдання на уроці

 

Описание: T6alg.jpeg

 

 

 

 

 

Підготувала вчитель

зарубіжної літератури

Міньківського НВК

Зюба О. В.

 

 

 

 

 

 

 

 

    «Живи яскраво! Мрій! Фантазуй! Читай! Твори! Ти – талановитий!» - моє  кредо у спілкуванні з учнями.

 Урок зарубіжної літератури повинен викликати колективне художнє переживання і обмін естетичними емоціями, дати імпульс внутрішній роботі думки учнів, підготувати до діалогу з письменником. Як досягнути цього?

До методів і способів стимулювання творчої активності можна віднести такі:

 

Активизація

Усвідомлення

     Рефлексія

гронування

обери позицію

сенкан

хто це чи що це

переказ від імені

монофон

відновлення порушеної послідовності

створення музею літературного героя

захист проектів-символів

вибірковий літературний диктант

запитання літературному герою

метод «Мікрофон»

розгадування кросвордів

заповнення пропусків

комунікативно-ситуативні вправи

відстрочена увага

пошукові завдання

літературне доміно

синоніми до образу

установи відповідність

лови помилку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     1. Складіть анкету літературної доби

1. Назва  античність

2. У перекладі назва означає

3. Хронологічні межі  

4. Батьківщина культурної доби

5. Країни, в яких була поширена 

6. Видатні представники

7.Вкажіть характерні особливості античної літератури

8. Який твір можна вважати візитівкою доби. Відповідь аргументуйте

9.  Провідні жанри

10. Які слова могли б стати гаслом доби. Поясніть свою думку.

 

2. Творче завдання «Бліц»

1. Як в античності звучало слово «сліпий» ( Гомер)

2. Поняття, що означає «слово», «розповідь», «оповідання» ( епос)

3. Один із творів Гомера ( «Іліада»)

4. Один із творів Гомера ( «Одіссея»)

5. Місце в Хіосі, пов’язане з ім’ям  Гомера ( скеля)

6. Музичний інструмент, з яким мандрував Гомер ( Ліра)

7. Яке питання, що стосується Гомера, залишається відкритим? ( гомерівське питання)

8. Інша назва Греції ( Еллада)

9. Одне з міст, яке претендує називатися батьківщиною Гомера ( Смірна)

10.Справжнє ім’я  Гомера ( Мелесіген)

 

     3.Знайдіть відповідність:

 

1.

Ахілл;

А

Спартанський цар;

2.

Патрокл ;

Б

Троянський герой;

3.

Гектор ;   

В

Бог вогню і ковальства;

4.

Гефест ;   

Г

Ахейський герой;

5.

Менелай .   

Д

Друг Ахілла.

 

  1. Хто це або що це?

 Гомер, Смірна, аед,  Афіни,   Еллада,  Ітака, Троя, Агамемнон

 

 

 

  1. Прийом відновлення порушеної послідовності

Розташуйте в хронологічній послідовності події, описані в поемі “Іліада”:

А. Ахілл звертається до матері за допомогою.

Б. Гефест виковує щит для Ахілла.

Прощание Гектора с Андромахой. Могучий Гектор, защитник Трои, вернулся ненадолго в свой город, « чтобы увидеть домашних, жену дорогую и сына». Прощание Гектора с Андромахой.В. Ахілл свариться з Агамемноном.

Г. Ахілл оплакує загибель Патрокла.

Д.Прихід до Ахілла царя Пріама.

Е. Смерть Гектора.

 

 

 

 

 

  1. Складання порівняльної таблиці «Образи Ахілла й Гектора у поемі Гомера «Іліада»

                      Ахілл

                          Гектор

Спільні риси героїв

1. Захисник вітчизни

2. Вірний обов’язку

……

……

……

Відмінності між героями

1.Гордий

1. Люблячий чоловік і батько

2. Запальний

2. Стриманий, щитрий, людяний

…..

……

…..

……

……

……

…..

……

Поединок Ахиллеса с Гектором. У непреступных стен Трои сошлись два могучих героя. Гектор метнул копье. Брошенное Гектором копье попало в щит Ахиллеса, но отскочило в сторону. Никому не дано было пробить щит, выкованный Гефестом. Тем временем следившая за поединком богиня Афина подала Ахиллесу его копье. А Гектору вернуть копье было не кому. Нанес ему Ахиллес смертельный удар. Привязал он за ноги мртвое тело к колеснице и погнал коней.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вибірковий літературний диктант

 Із перелічених рис характеру записати в зошит ті, що властиві Ахіллу: жадібність, мужність, зрадливість, гордість, запальність, ніжність, справедливість, сміливість, готовність захищати свою батьківщину, вірність у дружбі.

  1. Відстрочена увага

В назві теми пропущені слова – в кінці урока заповнити пропуски, наприклад

 «Гомер      перший   (пророк)   давніх  греків»

                                                                               Г.Сковорода

  1. Підберіть синоніми до образу Одіссея

(герой Троянської війни, мандрівник, чоловік Пенелопи, батько Телемаха ……)

 

  1. Складіть сенкан (короткий твір-характеристика).

Одіссей

Розумний, 

Мандрує, …  , перемагає.

Одіссей -  ……

 ……

  1. Літературне доміно. Збери «розсипану» фразу

 

    З, спроможний, може, кожен, стільки, скільки, взяти, Гомера, взяти

(З Гомера кожен може взяти стільки, скільки спроможний взяти )

 

  1. Комунікативно-ситуативні вправи
  •   Складіть   «похвальне слово» Гомеру 
  •   Уявіть себе присутнім під час того, коли Паріс вирішував, кому віддати яблуко. Кому Ви  порадите його віддати, щоб запобігти війні?
  •     Уявіть, що ви потрапили в часи Троянської війни. На боці якого війська Ви б воювали? Чому?
  •     Уявіть себе Ахіллом. Як би Ви себе поводили з Гектором? Чи вступили би Ви у двобій?
  • Утіште Ахілла після смерті Патрокла. Які слова Ви використаєте, щоб заспокоїти героя?
  •      Уявіть, що Ви військовий  кореспондент під час Троянської війни. Підготуйте репортаж з місця подій про битву Гектора й Ахілла.

 

  •     Від імені Андромахи  умовте Гектора не погоджуватись на бій з Ахіллом

 

  •      Згадайте слова, які використав Гектор, щоб підняти бойовий дух троянців? А як би Ви заохотили воїнів до бою?

 

  • Напишіть звернення Афіни до Зевса з проханням дозволити Одіссею повернутися додому.

 

images (10)

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
31 січня
Переглядів
709
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку