Гулая Євгенія Вікторівна. Закінчила у 2002 році Харківський державний педагогічний університетім. Г. С. Сковороди за спеціальністю “Початкове навчання” та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів і англійської мови. Стаж роботи – 20 років. Спеціаліст вищої категоріїПрацюю вчителем англійської мови. Гулая Є. В.
Провідна наукова ідея та актуальність досвідусприяє збереженню досягнень минулого, і водночас, модернізацію системи освіти відповідно до вимог часу, новітніх надбань науки, культури і соціальної практики;сприяє пошуку нових змісту, форм, методів та засобів навчання;надає можливість самостійній, творчій, дослідницькій діяльності вчителя та учня;підвищує інтерес до вивчення предмету;має велике значення для формування комунікативної компетентності учнів зумовлено не тільки відповідно оновленого змісту освіти, але й адекватних методів навчання і технологій навчання. Розробка системи прийомів, форм та методів навчально-виховної діяльності, спрямованих на ефективне формування комунікативної компетенції учнів на уроках англійської мови засобами інтерактивної та проектної технології навчання Гулая Є. В.
Мета та завдання, на розв’язання яких спрямована педагогічна діяльність. Сформувати, розширити та підтримати пізнавальні інтереси та можливості учнів. Сприяти формування в учнів комунікативної компетенції. Втілити в практику навчально-виховного процесу сучасні освітні технології, спрямовані на розвиток пізнавальних та творчих здібностей учнів. Виявити можливості інтерактивних методів у формуванні комунікативної компетентності учнів під час викладання англійської мови. Сприяти засвоєнню іншомовної культури, соціалізації та залучення індивіда до культурних цінностей інших країн. Забезпечити активність навчального процесу. Створення на уроці умов для формування комунікативної компетентності учнів. Гулая Є. В.
Наукові ідеї та рекомендаціїЗагальну теоретичну основу досвіду становлять положення, що ґрунтується на:методології і техніці інтерактивного навчання;проектній технології;наукових дослідженнях та теоретичних розробках відомих педагогів О. Пометун,Л. Пироженко, Т. Ремех, О. Мокрогуза, І. Якиманської, М. Махмутова, Дж. Дьюї тощо. Методичну основу досвіду складають:оптимальне поєднання словесного і практичного методів репродуктивної і творчої діяльності, індивідуальна, групова і фронтальна робота, самостійна робота і робота під керівництвом вчителя;вивчення комунікативної компетентності особистості учня з метою формування мовленнєвої діяльності. Гулая Є. В.
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМИ «ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ ІНРЕРАКТИВНИХ ТА ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ»Робота з аудіо матеріалами,Використання автентичних текстів. Проектні методики: Міні-проекти:Інтерв’ю;Реклама;Дебати;Презентації та Публікації; Інформаційні бюлетеніПошукінформації в засобах Інтернету. Нестандартні уроки: Діалог;Подорож;Реклама; Телепередача Рольові ігри. Підручник Британського видавництва. Підручники А. Несвіт, О. Карпюк. Участь у проекті Go. Camp. Гулая Є. В.
Модель формування комунікативної компетенції учня на уроках англійської мови. Учень. Система уроківІнтер-активні технологіїПроектні технологіїТворчі конкурси. Зв’язок із життям. Читання книжокв оригіналіГурткова робота. Позаклас-на робота. Участь уроботі МАНInternet, chat. Гулая Є. В.
Суть основних суперечностей, які виникають у процесі розв'язання проблеми:у наявності стійких авторитетно-репродуктивних традицій та необхідності формування демократичного стилю співробітництва між учителем і учнем, свідомого становлення до навчання;у мотивації до навчання. Гулая Є. В.
Умовами успішності навчання є: зв’язок навчання з життям дитини, грою, працею;активність дитини (знання повинні засвоюватись із задоволенням);продуктивне засвоєння навчального матеріалу та розвиток навичок його практичного використання;збагаченя соціального та комунікативного досвіду школярів. Гулая Є. В.
Результати роботи. Участь у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з англійської мови:2017\2018 н.р.: ІІ місце – 1учень ІІІ місце – 2 учня2018\2019 н.р.: І місце – 2 учня ІІІ місце – 1 учень, у ІІІ етапі (обласний)2019\2020н.р.: ІІ місце – 2 учня ІІІ місце – 1учень2021\2022н.р.: І місце – 1учень ІІ місце- 2 учня Гулая Є. В.
Методична робота. Беру активну участь у роботі шкільного та районного методичних об'єднань вчителів англійськоїмови та класних керівників, виступаю з доповідями у 2021/2022 навчальному ріці: ТМО класних керівників: Сучасні виховні технології та моделі органів учнівського самоврядування класних колективів. ТМО англійська мова: Практичні кроки з організації якісної підготовки учнів до проходження ЗНО з англійської мови в умовах змішаного навчання. ТМО англійська мова: Pобота онлайн-табору Go. Camp2021: сучасний формат літнього відпочинку. ШМО класних керівників: Система роботи класного керівника по формуванню в учнів культури поведінки та спілкування. . Використання новітніх технологій у виховній роботі ліцею. Гулая Є. В.