Презентація містить графіки різних процесів із повсякденного житті :прогноз температури, кардіограма,коливання земної кори; розглядається задача; приклади графічного вигляду різних приказок.
Функція як математична модель реальних процесів. Девіз уроку: Математики вчитися - завжди в нагоді. Вчитель Шаповалова Н. Л., м. Запоріжжя
Номер слайду 2
Як було за додекартових часів?Аргумент один тинявся по осі –Беззмістовно, нецікаво, в бідності,Бо не мав нікого в відповідності. Поруч ниділа така ж величина,Як і він; та то була вона –Та, що здатна дивні дива плодити,Лиш би з Аргументом їх узгодити.Їх Декарт уміло й об’єднав,Щоб не залишалась Функція одна;Хоч вона й зробилася залежною,Та наповнилася здатністю належною.І зросли можливості обох стократ,І поставили їх вчені в перший ряд,І прийшли до них обох повага й гідність. Ось що значить добра відповідність!
Номер слайду 3
Перевірка д/з. Функція задана формулою: y=-2x+4{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Знайдіть y(1), y(-1). Заповніть пусті клітини таблиці для даної функції.x5-3y6-4
Номер слайду 4
Розум полягає не тільки в знаннях, але й у вмінні ці знання застосовувати. Аристотель
Номер слайду 5
Графіки функцій широко застосовуються в різних сферах діяльності людей. (що наз. графіком функції?)Наприклад, прилад сейсмограф - записує коливання земної кори
Номер слайду 6
Електрокардіограма показує роботу серця.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Скажи мені- і я забуду,Покажи мені- і я запам’ятаю,Дай можливість діяти самому-І я навчуся. Китайська мудрість
Номер слайду 10
Екологи наглядали за забрудненням червоного і блакитного водоймищ. Метою дослідження було встановлення рівня небезпечних для живих істот бактерій. Результати відображені на графіках відповідно червоним і блакитним кольорами. Це графічна математична модель реальних процесів, що відбуваються на озерах. Кількість бактерій є функцією від місяців року. Завдання №1.
Номер слайду 11
Роздивіться графіки водоймищ та надайте відповіді на запитання: У якому місяці водоймища були найбільше забруднені ? Чому дорівнював показник кількості бактерій ? 3. В які місяці кількість бактерій у водоймищах була однаковою?
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Завдання 2. Таблиця висловлює залежність атмосферного тиску p від висоти h над рівнем моря:h, км00,5123451020p, мм рт. ст.760,0716,0674,0596,1525,7462,2404,8198,140,9 Робота в групах
Номер слайду 14
«Светит, да не греет.»xy. Х-количество света. У- количество тепла.ppt_x
Номер слайду 15
« Сила есть, ума не надо». У-сила. Х-ум
Номер слайду 16
« Что на уме, то на языке.»языкумppt_x
Номер слайду 17
«Ни кола ,ни двора.»Где х – количество колов. Где у – количество дворов.yx
Номер слайду 18
« Щеголять смолоду, а под старость умирать с голоду.» Богатство, одежда, едавозрастppt_x
Номер слайду 19
«Долго думал, да ничего больше не выдумал.»Идеи, придумки, задумки. Время ppt_x
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Завдання №3. Побудуйте графік зміни температури протягом доби за даною таблицею. Час, год.24681012141618202224 Температура, 0 С-1-3-513791110852
Номер слайду 22
Запитання до класу:1. Наведіть приклади функціональної залежності.2. Поясніть, чому функцію можна розглядати як математичну модель реальних процесів.
Номер слайду 23
Домашнє завдання: Виконати №916, № 930
Номер слайду 24
Відповіді:водоймища були найбільш забруднені у серпні, найбільший показник бактерій на блакитному водоймищі – 1 млн/мл, найбільший показник бактерій на червоному водоймищі – 1,1 млн/мл