Презентація "Функціяяк математична модель реальних процесів"

Про матеріал
Презентація містить графіки різних процесів із повсякденного житті :прогноз температури, кардіограма,коливання земної кори; розглядається задача; приклади графічного вигляду різних приказок.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Функція як математична модель реальних процесів. Девіз уроку: Математики вчитися - завжди в нагоді. Вчитель Шаповалова Н. Л., м. Запоріжжя

Номер слайду 2

Як було за додекартових часів?Аргумент один тинявся по осі –Беззмістовно, нецікаво, в бідності,Бо не мав нікого в відповідності. Поруч ниділа така ж величина,Як і він; та то була вона –Та, що здатна дивні дива плодити,Лиш би з Аргументом їх узгодити.Їх Декарт уміло й об’єднав,Щоб не залишалась Функція одна;Хоч вона й зробилася залежною,Та наповнилася здатністю належною.І зросли можливості обох стократ,І поставили їх вчені в перший ряд,І прийшли до них обох повага й гідність. Ось що значить добра відповідність!

Номер слайду 3

Перевірка д/з. Функція задана формулою: y=-2x+4{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Знайдіть y(1), y(-1). Заповніть пусті клітини таблиці для даної функції.x5-3y6-4

Номер слайду 4

Розум полягає не тільки в знаннях, але й у вмінні ці знання застосовувати. Аристотель

Номер слайду 5

Графіки функцій широко застосовуються в різних сферах діяльності людей. (що наз. графіком функції?)Наприклад, прилад сейсмограф - записує коливання земної кори

Номер слайду 6

Електрокардіограма показує роботу серця.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Скажи мені- і я забуду,Покажи мені- і я запам’ятаю,Дай можливість діяти самому-І я навчуся. Китайська мудрість

Номер слайду 10

Екологи наглядали за забрудненням червоного і блакитного водоймищ. Метою дослідження було встановлення рівня небезпечних для живих істот бактерій.  Результати відображені на графіках відповідно червоним і блакитним кольорами. Це графічна математична модель реальних процесів, що відбуваються на озерах. Кількість бактерій є функцією від місяців року. Завдання №1.

Номер слайду 11

Роздивіться графіки водоймищ та надайте відповіді на запитання: У якому місяці водоймища були найбільше забруднені  ? Чому дорівнював показник кількості бактерій ?  3. В які місяці кількість бактерій у водоймищах була однаковою?

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Завдання 2. Таблиця висловлює залежність атмосферного тиску p від висоти h над рівнем моря:h, км00,5123451020p, мм рт. ст.760,0716,0674,0596,1525,7462,2404,8198,140,9 Робота в групах

Номер слайду 14

«Светит, да не греет.»xy. Х-количество света. У- количество тепла.ppt_x

Номер слайду 15

« Сила есть, ума не надо». У-сила. Х-ум

Номер слайду 16

« Что на уме, то на языке.»языкумppt_x

Номер слайду 17

«Ни кола ,ни двора.»Где х – количество колов. Где у – количество дворов.yx

Номер слайду 18

« Щеголять смолоду, а под старость умирать с голоду.» Богатство, одежда, едавозрастppt_x

Номер слайду 19

«Долго думал, да ничего больше не выдумал.»Идеи, придумки, задумки. Время ppt_x

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Завдання №3. Побудуйте графік зміни температури протягом доби за даною таблицею. Час, год.24681012141618202224 Температура, 0 С-1-3-513791110852

Номер слайду 22

Запитання до класу:1. Наведіть приклади функціональної залежності.2. Поясніть, чому функцію можна розглядати як математичну модель реальних процесів.

Номер слайду 23

Домашнє завдання: Виконати №916, № 930

Номер слайду 24

Відповіді:водоймища були найбільш забруднені у серпні, найбільший показник бактерій на блакитному  водоймищі – 1 млн/мл, найбільший показник бактерій на червоному  водоймищі – 1,1 млн/мл

Номер слайду 25

pptx
Додано
21 квітня 2021
Переглядів
460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку