Презентація "Гарна дівчина, як маків цвіт. Навчальне аудіювання: народна легенда «Дністер». «Легенда про мак» (легенда Надніпрянщини)

Про матеріал
Урок літературного читання у 3 класі длоя дистанційного навчання за підручником М.Вашуленко
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Легенди рідного краю Гарна дівчина, як маків цвіт. Навчальне аудіювання: народна легенда «Дністер». «Легенда про мак» (легенда Надніпрянщини). Урок 57(с.90-91).

Номер слайду 2

Організація класу. Сядьте, діти, всі рівненько,Усміхніться всі гарненько. Настрій на урок візьмемо,Й працювати розпочнемо.

Номер слайду 3

Читацька розминка. Робота над чистомовкою. Ато-ато-ато - чистомовок є багато. Ті-ті-ті - та найкращі будуть ті,Ята-ята-ята - що поможуть вам, малята,Ув-ув-ув - ротик щоб слухняним був!

Номер слайду 4

Читацька розминка. Робота над скоромовкою. Жовтий жук купив жилет, Джемпер, джинси та жакет.

Номер слайду 5

123 Робота над ребусоммка

Номер слайду 6

Стебельце — шорстка драбинка,У середині чорна вуглинка,Пелюстки блискучі, як лак. Це квітує… . Робота над загадкою

Номер слайду 7

Вправа « Асоціативний кущ»

Номер слайду 8

Повідомлення теми та завдань уроку. Ми будемо вчитися визначати послідовність подій у творі, складати план.[3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.4], [3 МОВ 2.6].

Номер слайду 9

Мотивація навчальної діяльностіА чи замислювалися ви , які легенди складав український народ?Які легенди ви знаєте? Про кого вони розповідають?

Номер слайду 10

Робота над новим

Номер слайду 11

Слово про слово

Номер слайду 12

https://www.youtube.com/watch?v=VGc0ni. Zbsgk

Номер слайду 13

Колись у давнину тут, де Дністер зараз плине, протікав собі маленький безіменний струмок, а вздовж нього люди жили. Були серед них мисливці, хлібороби. І мали вони свій календар. Чи то сіяти треба було, чи свята якогось чекали, то щоб не збитись з ліку, вони кожен день позначали на піску, що був на березі струмка, позначками. Що не день, то нова позначка. По тих позначках вони знали, скільки днів залишилося, наприклад, до весни... Але одного разу струмок розлився на довколишні поля і затопив береги. Коли вранці вода спала, вийшли люди на берег, а їхніх позначок на піску нема. —    Хтось дні стер, — бідкались люди, і самі собі відповідали:—    Та хто?! Струмок дні стер. З того часу і стали називати струмок, який дні стер, — Дністер. Тепер це вже не струмок, а велика річка. А бере вона початок аж у самих Карпатах з-під могутнього дуба, де вода пробила одного разу дно, і б'є угору фонтаном вище того дуба. Дністер

Номер слайду 14

Прочитай правильно. Кочівники-печенігипідстереглинайвродливіша'''

Номер слайду 15

Робота над новим

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Слово про слово

Номер слайду 19

Дайте відповіді на питання- Про які часи йдеться в легенді?- Як урятувалися дівчата від ворогів?- Про виникнення якої квітки розповідається в легенді?- Доведи, що прочитаний тобою твір – легенда.

Номер слайду 20

Складання плану. Переказ прочитаного. План1. Втеча дівчат.2. Вороги оточили дівчат у полі.3. Допомога землі-матінки.4. Квіти-дівчата наслали на ворогів сон-дрімоту.5. Воїни перемогли печенігів.6. Маки згадка про бій.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Закріплення. Дайте відповіді на поставлені питання1. Події про які розповідається в легенді були…а)Недавно.б) Давно-давно.2. Кого кочівники-печеніги хотіли захопити в полон?а)Дітей.б) Дівчат.в) Жінок.3. З яким проханням вони звернулися до матінки-землі ?а) Захисти нас.б) Допоможи нам знищити їх.

Номер слайду 23

Дайте відповіді на поставлені питання 4. На яку квітку перетворилися дівчата-подолянки?а)Мак.б) Тюльпан. 5. На кого квіти-дівчата наслали сон-дрімоту?а) На ворогів.б) На воїнів-визволителей. 6. Що сталося з печенігами?а) Втекли.б) Загинули.

Номер слайду 24

Домашнє завдання. Читати с.90-91.2. Переказувати за планом.

Номер слайду 25

14.12.2022 Рефлексія У мене все вийшло. Зрозумів , але не все. Нічого не зрозумів

Номер слайду 26

Список використаних джерел. Література:1.Інтернет-ресурсиhttps://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-mak-na-ukrayinskiy-movi https://www.youtube.com/watch?v=VGc0ni. Zbsgk

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Таран Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Симоненко Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
14 грудня 2022
Переглядів
2203
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку