Презентація "И та і в кінці прислівників"

Про матеріал
Презентація з української мови на тему: "И та і в кінці прислівників" є чудовим демонстраційно-наочним матеріалом під час вивченння прислівника та його правопису. У презентації лаконічно та доступно подано матеріал з вказаної теми, який можна використовувати на уроках української мови під час вивчення навчального матеріалу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Гра «Незакінчені речення»Прислівник – це…Прислівники відповідають на питання…Є такі групи прислівників за значенням…Є два ступені порівняння прислівників…

Номер слайду 3

Тема уроку: И та і в кінці прислівників. Завдання:навчитися правилам правопису голосних и та і в кінці прислівників;розвивати творчі вміння зіставляти, порівнювати, моделювати й конструювати мовні явища

Номер слайду 4

Тоді, вгорі, донині, навкруги, навіки, верхи, по-вовчи, по-французьки, восени, безвісти, згори.ІПісля букв, що позначають м’які та пом’якшені приголосніИПісля г,к,х. З префіксом по- після к, ч, ж. Після букв, що позначають тверді приголосні

Номер слайду 5

Словникова робота. Вставити літери и та і в прислівники і записати у дві колонки. Навколішк…, вноч…, тільк…, всюд…, втрич…, вдалин…, наодинц…, по-людськ…, восен…, вкуп…, завширшк…, по-лисяч… .

Номер слайду 6

«Лови помилку» Знайти та виправити помилки у реченнях. Записати їх правильно. Зробити синтаксичний розбір другого речення. Пішла в ноч.. до ворожки, щоб поворожити: чи довго їй одинокій на сім світі жити?Плавай, плавай, лебедонько, по синьому морю, рости, рости, тополенько, все в гору та в гору.

Номер слайду 7

- Яке останнє речення за будовою?- На скільки частин його можна поділити?- Які ці речення будуть за будовою?- Чому у цьому реченні такі розділові знаки?КОЛО ДУМОК

Номер слайду 8

Дослідження-відновлення- Відновити прислів’я, дібравши їх продовження з другої колонки. Пояснити правопис и та і в прислівниках. Записати прислів’я, пов’язані з користю навчання. Що маєш робити…Без діла жить - …Хто спішить, …Лінивому…Грамоті вчиться - …Письменний бачить поноч(и,і) більше,Хто нічого не робить …все нікол(и,і).той нікол(и,і) не має часу.завжд(и,і) пригодиться.то зроби сьогодн(и,і).як неписьменний удень.тільк(и,і) небо коптить.той двіч(и,і) робить.

Номер слайду 9

Робота з підручником – с.124 Виконати вправу 231( І варіант – 1-3 речення;ІІ варіант – 4-6, 8 речення)

Номер слайду 10

- Над якою темою ми працювали на уроці?РЕФЛЕКСІЯ

Номер слайду 11

Домашнє завдання. Вивчити правила с. 124, виконати вправу 229

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Голубцова Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Могила Алла Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мусійчук Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Tetjana Matvijiwyn
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Старко Ганна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Гуськова Вікторія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Горбатюк Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
pptx
До підручника
Українська мова 7 клас (Горошкіна О.М., Попова Л.О.)
Додано
24 березня 2020
Переглядів
13710
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку