Презентація створена до уроку "Узагальнення вивченого про іменник " у 6 класі, який проводиться у формі програми популярних передач вітчизняного телебачення
Мета : узагальнити та систематизувати знання з теми “Іменник”; перевірити рівень навчальних досягнень із даної теми; виховувати любов до Батьківщини,рідного слова. Тема: Узагальнення і систематизація знань із теми “Іменник” Очікувані результати: вміння визначати іменник ,його рід,число,відмінок,відміну; правильно вживати відмінкові форми різних відмін іменників.
Номер слайду 2
ЕПІГРАФ до уроку: В рідній мові своїй Мусиш вивчити кожне слівце, Доглядати його, Як старий садівник деревце. Б.Чалий .
Номер слайду 3
Студія “Іменник” представляє програму телепередач для 6-А класу Факти “Іменник” Актуальне інтерв’ю Свобода слова Корисні поради Файна Юкрайна Битва екстрасенсів Служба розшуку Лото – забава Веселі перегони Рейтингова панорама Домашня школа
Номер слайду 4
НАШІ РЕПОРТЕРИ
Номер слайду 5
Факти “Іменник”
Номер слайду 6
Актуальне інтерв’ю ВАЛЕРІЯ Коленко
Номер слайду 7
Свобода слова Твір-мініатюра “Мій родовід”
Номер слайду 8
Я(я)рослав М(м)удрий, річка Д(д)ніпро, журнал ..П(п)ізнайко.., не/мовля, не/щастя, мід..ю, міш..чок, вул..чка, кот..чок, зауважен..я, печ..во, терпін..я, радіст..ю.
Номер слайду 9
Файна Юкрайна Як гарно на квітучому лузі раннього літа! Зачаровано вбираєш зором багатобарв’я кольорів: і ніжну зелень трав, і переливне буяння квіту. У серці зринає спів красі рідної природи. Подивіться на чари буйноквіття і все зробіть, щоб усміхалась наша найпрекрасніша на світі земля.
Служба розшуку Знайдіть “зайве” слово. Додайте власний приклад 1.Іменники спільного роду: причепа,слюсар,бідолаха, лівша. 2. Іменники,що вживаються тільки в множині: веселощі,ворота,ріки,окуляри. 3. Іменники,що вживаються тільки в однині: вітер,бензин,хутір,море.
Номер слайду 13
Лото –забава Легко грати – легко вигравати! Парфуми, Україна, мати, степ, піч, теля, ножиці, дівча, велич, сонце, кошеня, земля, радість, ворота, господар, курча, гордощі, пісня, город, Микола, канікули.
Номер слайду 14
ЗНАК ЯКОСТІ Пиріжки з грушою, глечик меда, миска з кулішом, мішок з сілью, цукерки по сортам, торт з глазуррю, печиво «Лапки гусенятів», набір солодощей.
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Веселі перегони Виконай тестові завдання 1.Скільки іменників у наведеному реченні ? Весна днем красна,а на хліб пісна. а) один; б) два; в) три . 2. Укажіть іменник середнього роду: а) фламінго; б) піаніно ; в)фрау; 3.Укажіть іменник спільного роду: а) плавчиха; б) замазура; в) кравчиня; 4.Укажіть іменник, який в орудному відмінку однини має закінчення -ею : а) рука; б) сіль;. в) паща 5)Укажіть іменник,у якому в давальному і місцевому відмінку однини відбувається чергування приголосних : а) муха; б) паща ; в) діжа; 6.Укажіть іменник,який в родовому відмінку однини має закінчення –у а) ковзаняр ; б) автобус ; в) дощ 7.У якому іменнику в О.в. відбувається подовження приголосних : а) ансамбль ; б) печаль ; в ) день . 8.Який іменник в О.в. пишеться з апострофом : а) любов ; б) височинь ; в) повість. 9. Укажіть іменник, який пишеться з не окремо : а) (не)года ; б) (не)друг ; в) (не)гість . 10.Укажіть іменник ,у якому в суфіксі пишеться -и- : а) жит..чко ; б) стол..чок; в) шиш..чка. 11) Укажіть іменник ,у якому в суфіксі пишеться –е- : а)досягн..ння ; б) плет..во ; в) кор…ння . 12) Укажіть правильно утворені імена по батькові : а) Вікторовна ; б)Олексієвич ; в) Сергіївна .
Номер слайду 18
Перевір себе 1)в ; 2)б; 3)б; 4)в ; 5)а; 6)в; 7)б; 8)а; 9)в; 10)б; 11)а; 12) в.
Номер слайду 19
Рейтингова панорама Підрахуй бали,одержані протягом уроку. Постав оцінку.