Презентація "Інформаційний біологійний проект «Групи крові. Переливання крові» "

Про матеріал

Сформувати уявлення про групи крові, резус-фактор та їх значення під час переливання крові; розкрити механізм взаємодії аглютиногенів і аглютинінів в крові, розвивати вміння працювати з довідковою літературою, малюнками, схемами, таблицями., розвивати в учнів уміння вибирати головне при роботі з джерелом знань, уміння аналізувати ситуацію і приймати рішення на практиці, виховувати в учнів бережливе ставлення до власного здоров'я, та допомагати людям, які потребують донорської крові.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інформаційний біологійний проект «Груп крові. Переливання крові» для учнів 8 класу вчитель біології Дєєва М.І.

Номер слайду 2

вивчити історію переливання і відкриття груп крові, резус-фактора сформувати уявлення про групи крові, резус-фактор та їх значення під час переливання крові; розкрити механізм взаємодії аглютиногенів і аглютинінів в крові 4-х груп крові, розвивати вміння працювати з довідковою літературою, малюнками, схемами, таблицями., розвивати в учнів уміння вибирати головне при роботі з джерелом знань, уміння аналізувати ситуацію і приймати рішення на практиці, виховувати в учнів бережливе ставлення до власного здоров’я, виховувати гуманне ставлення до людей, допомагати людям, які потребують донорської крові.

Номер слайду 3

Найбільшим багатством кожного з нас - це є здоров'я. Його не купиш за гроші. Ми що маємо – не оберігаємо, а якщо втрачаємо то плачемо. Незважаючи на скорочення тривалості життя, збереження здоров'я є далеко не першою серед проблем, що хвилюють і владу, і пересічених громадян. А "правда життя" проста: турбота про своє здоров'я – особиста справа кожного.

Номер слайду 4

1. Вступ 2. Історія виникнення груп крові. 3. Перші спроби переливання крові 4. Основні групи крові. Донори. Реціпієнти 5. Групи крові і характер...

Номер слайду 5

1 група «Історики» - надати історичні факти про виникнення груп крові на планеті 2 група «Науковці» Надати факти про перші спроби переливання крові, 3 група «Медики» - сформувати уявлення про групи крові, резус- фактор та їх значення для переливання крові; 4 група «Психологи» як гупи крові впливають на характер, уподобання у їжі і спорті

Номер слайду 6

Учні разом з батьками, вчителями, бібліотекарем працюють у групах. Читають додаткову літературу, відвідують в поліклінік лабораторію збирають матеріал по темі проекту. У результаті пошукової роботи, роблять висновки про те, які є групи крові, як вони виникли. Хто такі донори і реціпієнти

Номер слайду 7

Обговорення зібраної інформації Систематизація матеріалів (учні створюють буклет та презентацію) Створення власних рекомендацій

Номер слайду 8

Презентація проекту: учні демонструють результати у формі усного звіту та мультимедійної презентації.

Номер слайду 9

Учні отримують оцінку за роботу над проектом.

Номер слайду 10

Єдина річ цінується найбільше Лише тоді, коли нема вже її, І гірше втрати ти не знаєш іншої, Здоров'я найцінніше на Землі! Життя найцінніше, що є у людини. Людина... Вона прийшла в цей світ творити лише добро й дарувати прекрасне, на це здатна лише здорова людина. Усі ми молоді, сповнені мрій, хочемо все осягнути, рухаємось вперед, мріємо про успіх. Усе життя для нас -попереду . Від сьогоднішніх наших рішень залежить наше мабутнє. Ми повинні бути здоровими. Але ж ми знаємо, що при втраті великої кількості крові, людина може втратити і життя. Бо кров – це і є саме життя, це одвічна сила, яка служить не тільки джерелом зародження, а й джерелом хвороб, війн і болісної смерті. Цілі цивілізації були побудовані на кровних зв’язках, від яких залежали племена, клани, монархії. Ми не можемо існувати без крові – і в буквальному і в фігуральному сенсі. Кров чарівна і загадкова. Протягом усієї історії людства, вона виступає як видатний релігійний чи культурний символ. Тема роботи обрана не випадково – за останні роки України страждає від військових подій. Ця війна залишає по Отже давайте разом дізнаємось про історію виникнення різних груп крові

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Існують закони успадкування групових ознак крові. основні правила успадкування полягають у наступному. У дитини не можуть з’явитися групові ознаки А, В і резус-фактор, якщо вони відсутні у батьків. Групи крові батьків Групи крові, можливі у дітей Групи крові, неможливі у дітей 0 х 0 0 А, В, АВ 0 х А 0, А В, АВ А х А 0, А В, АВ 0 х В 0, В А, АВ В х В 0, В А, АВ А х В 0, А, В, АВ - 0 х АВ А, В 0, АВ А х АВ А, В, АВ 0 В х АВ А, В, АВ 0 АВ х АВ А, В, АВ 0

Номер слайду 15

Задача перша Бірки або діти? Жінка по прізвищу Цибулько в пологовому будинку отримала дитину з біркою Заєць. У сімейної пари Цибулько жінка –має першу групу крові, у її чоловіка – четверта. Коли визначили групу крові дитини, то дізналися що у неї перша група крові. Виникло запитання, що переплутали – бірки чи дітей? Задача2 в пологовому будинку за одну ніч одночасно народились чотири дитини. Приймала пологи одна акушерка, а чим займалися решту персоналу, науці не відомо . Але, як би там не було, всі пологи пройшли успішно, і все б нічого, але втомлена акушерка забула надіти на малюків бірки. Дітей віднесли, але коли прийшов час годування виникла суперечка. Якій мамі якого новонародженого принести? Малюки мали групи крові: 0, А, В, АВ. Групи крові батьківських пар: перша пара — 0 і 0 друга пара - АВ і 0 третя пара - А і В четверта пара — В, В чотирьох малюків можна з повною достовірністю розподілити по батьківським парам. Допоможіть акушерці розвісити бірки. Задача 3 Наведіть приклади, коли батьки не можуть бути донорами для своїх дітей.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Висновки

ppt
Додано
26 липня 2018
Переглядів
1440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку