Презентація Інтегрований урок з української мови, літературного читання та основ здоров’я Тема: Поняття про текст. Будова тексту. Здоровий спосіб життя.

Про матеріал
Інтегрований урок з української мови, літературного читання та основ здоров’я Тема: Поняття про текст. Будова тексту. Здоровий спосіб життя. Інтегрований урок з української мови, літературного читання та основ здоров’я Тема: Поняття про текст. Будова тексту. Здоровий спосіб життя. Мета: формування ключових компетентностей: уміння вчитися : реаалізація творчого потенціалу учнів, формування індивідуального досвіду участі школяра в навчальному процесі, вміння, бажання організувати свою працю для досягнення успішного результату; загальнокультурної: уміння спілкуватися рідною мовою, вміння переконливо формулювати власні думки, оволодіння досягненнями культури; інформаційної: здібність учнів орієнтуватися в інформаційному середовищі, знаходити потрібну інформацію та оперувати нею ; здоров’язбережувальної: знань, умінь, ставлень та цінностей, які спрямовані на збереження і укріплення здоров’я соціальної/громадянської: вміння та навички , приймати рішення, проявляти самостійність та ініціативу, будувати взаємовідносини з іншими предметних компетентностей: узагальнити знання про будову тексту; формувати поняття зачин, основна частина, кінцівка; вчити знаходити частини тексту, удосконалювати навички добору заголовків до текстів, аргументувати свій вибір; розвивати мовлення учнів, критичне мислення, вміння аналізувати й аргументувати свої думки; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати творчі вміння працювати з текстом, ; формувати вміння складати закінчення тексту ; сприймати й усно відтворювати зв’язне висловлювання, за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу збагачувати знання школярів про здоровий спосіб життя, виховувати любов до рідної держави. Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок. Основні терміни і поняття: флешмоб, текст, будова тексту, заголовок, здоровий спосіб життя, корисне харчування Міжпредметні зв’язки: українська мова, літературне читання, основи здоров,я Обладнання: ТЗН, підручники, презентації, Іnternet, інформаційні таблички, роздавальний матеріал, картки, практичні роботи, зошити, моделі, схеми. Форми навчання: парна, індивідуальна, колективна, фронтальна. Прийоми: створення ситуації успіху, проблемної ситуації, використання яскравих , порівнянь, образів, «Знаємо — бажаємо дізнатися — дізналися», «Синтез думок», «Світлофор настрою», «Зворотний зв'язок», «Релаксаційні вправи», рефлексія ,анімаційна хвилина, флешмоб тощо.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтегрований урок з української мови, літературного читання та основ здоров’я. Вчитель Олійник. Андрій Вікторович

Номер слайду 2

Пекар-булочка

Номер слайду 3

Скоромовка. Бабин біб розцвів у дощ —Буде бабі біб у борщ.

Номер слайду 4

Склади прислів’ягроші, Здоров’я, за, купиш, не здоров’я, Без, щастя, нема.

Номер слайду 5

Прислів’я. Здоров'я за гроші не купиш. Без здоров’я нема щастя

Номер слайду 6

Автор оповідання. Солтис-Смирнова Марія Петрівна

Номер слайду 7

Тестові завдання: Вибери правильну відповідь: Яка проблема була у Аніти?дівчинка не хотіла гратися;дівчинка не хотіла їсти;дівчинка не хотіла ходити в дитсадок. Як дівчинка ставилася до фруктів?навіть не дивилася на них;їла щодня;їла, але із слізьми. Де дівчинка з бабусею зустріли свого сусіда Толю?удень в магазині;вранці біля ставка;на вечірній прогулянці.

Номер слайду 8

Тестові завдання: Яка проблема була у Аніти?дівчинка не хотіла гратися;дівчинка не хотіла їсти;дівчинка не хотіла ходити в дитсадок.2) Як дівчинка ставилася до фруктів?навіть не дивилася на них;їла щодня;їла, але із слізьми.3) Де дівчинка з бабусею зустріли свого сусіда Толю?удень в магазині;вранці біля ставка;на вечірній прогулянці.

Номер слайду 9

Анімаційна хвилинка«Ціпочки танцюють»

Номер слайду 10

Оповідання«Треба їсти_____»

Номер слайду 11

Текст – це Кілька і більше речень, які розміщені послідовно й пов’язані між собою за змістом. Текст має тему й основну думку.

Номер слайду 12

Будова тексту

Номер слайду 13

Аніта знову встала з-за столу не поснідавши.- Доцю, не виростеш! — попередив татко, який сьогодні лишився на господарстві разом з крихіткою.- Не хочу, — і манюня склала ручки перед собою, ще й губки надула. Погравшись, погулявши з татком на майданчику прийшли додому. Матуся саме розлила по тарілках борщик. Аніта сіла за стіл. З'їла ложок 5:- Я наїлась!- Мало, — сказала матуся. — Давай ще трохи. Але дівчинка вже була в дверях і повертатися не збиралась. Батьки переглянулись і пішли вкладати малечу спати. Вечеря, сніданок, обід, підвечірок все йшло за одним сценарієм: їсти маленька не хотіла. Навіть на фрукти не дивилась. Минуло кілька днів. Вона разом із бабусею вийшла на вечірню прогулянку і зустріла Толю — свого сусіда. А він так виріс, що крихітка, яка ще місяць назад була однакового з ним росту, зараз виявилась на голову майже нижчою. Навіть коти, здавалось, діставали їй до плеча. - Чогось всі підросли. А я ні, — засмучено прошепотіла крихітка.- Бо їси мало. Ми ж тобі казали, що рости перестанеш так. Аніта повернулась до бабусі:- Щось я зголодніла……… З того часу дівчинка їла нормально. Все, що мама на тарілку клала. Чи майже все.І швидко виросла, а собаки, коти і сороки з воронами її більше не лякали.

Номер слайду 14

Оповідання«Треба їсти_____»

Номер слайду 15

Борщ. Овочевий салат. Фруктовий салат

Номер слайду 16

Бліц-опитування

Номер слайду 17

pptx
Додано
19 січня 2020
Переглядів
1759
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку