Про матеріал
Інтегрований урок з української мови, літературного читання
та основ здоров’я
Тема: Поняття про текст. Будова тексту. Здоровий спосіб життя.
Інтегрований урок з української мови, літературного читання
та основ здоров’я
Тема: Поняття про текст. Будова тексту. Здоровий спосіб життя.
Мета: формування ключових компетентностей:
уміння вчитися : реаалізація творчого потенціалу учнів, формування індивідуального досвіду участі школяра в навчальному процесі, вміння, бажання організувати свою працю для досягнення успішного результату;
загальнокультурної: уміння спілкуватися рідною мовою, вміння переконливо формулювати власні думки, оволодіння досягненнями культури;
інформаційної: здібність учнів орієнтуватися в інформаційному середовищі, знаходити потрібну інформацію та оперувати нею ;
здоров’язбережувальної: знань, умінь, ставлень та цінностей, які спрямовані на збереження і укріплення здоров’я
соціальної/громадянської: вміння та навички , приймати рішення, проявляти
самостійність та ініціативу, будувати взаємовідносини з іншими
предметних компетентностей: узагальнити знання про будову тексту; формувати поняття зачин, основна частина, кінцівка; вчити знаходити частини тексту, удосконалювати навички добору заголовків до текстів, аргументувати свій вибір; розвивати мовлення учнів, критичне мислення, вміння аналізувати й аргументувати свої думки; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати творчі вміння працювати з текстом, ; формувати вміння складати закінчення тексту ; сприймати й усно відтворювати зв’язне висловлювання, за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу збагачувати знання школярів про здоровий спосіб життя, виховувати любов до рідної держави.
Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок.
Основні терміни і поняття: флешмоб, текст, будова тексту, заголовок, здоровий спосіб життя, корисне харчування
Міжпредметні зв’язки: українська мова, літературне читання, основи здоров,я
Обладнання: ТЗН, підручники, презентації, Іnternet, інформаційні таблички, роздавальний матеріал, картки, практичні роботи, зошити, моделі, схеми.
Форми навчання: парна, індивідуальна, колективна, фронтальна.
Прийоми: створення ситуації успіху, проблемної ситуації, використання яскравих , порівнянь, образів, «Знаємо — бажаємо дізнатися — дізналися», «Синтез думок», «Світлофор настрою», «Зворотний зв'язок», «Релаксаційні вправи», рефлексія ,анімаційна хвилина, флешмоб тощо.