Презентація "Інтерактивні методи навчання на уроках української мови та літератури"

Про матеріал
Інтерактивні технології дають можливість забезпечити глибоке вивчення матеріалу. Під час інтерактивного навчання учні вчаться критично мислити, приймати продумані рішення, спілкуватися в режимі полілогу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Варварівський ліцей. Чижівської сільської ради. Звягельського району. Житомирської областіІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯВиступ на засіданні МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу. Підготувала: вчителька української мови та літератури, вища кваліфікаційна категорія, старший вчитель, Заруцька Марія Феліксівнасічень 2024 року<номер>

Номер слайду 2

<номер>

Номер слайду 3

3

Номер слайду 4

<номер>

Номер слайду 5

<номер>

Номер слайду 6

<номер>

Номер слайду 7

<номер>

Номер слайду 8

8

Номер слайду 9

9

Номер слайду 10

10

Номер слайду 11

11

Номер слайду 12

12

Номер слайду 13

<номер>

Номер слайду 14

14

Номер слайду 15

<номер>

Номер слайду 16

18 інтерактивних методів викладання Інтерактивні стратегії навчання для заохочення мовлення1. Виступ. Поставте питання навколо певної теми, розділіть учнів на пари й дайте їм можливість обговорити завдання і потім висловитися. Завдяки цій вправі діти більше запам'ятовуватимуть і будуть звикати до публічних виступів.2. Мозковий штурм здебільшого виконується під час групових активностей. Використання методу сприяє генерації творчих ідей і допомагає учням навчитися працювати разом і вчитися один в одного.3. Обговорення. Учні розділяються на групи і обговорюють певну тему, викладач прислуховується до обміну думок і за потреби скеровує бесіду. Заохочуйте обговорення та співпрацю між студентами кожної групи. Усі повинні вчитися на досвіді один одного. <номер>

Номер слайду 17

Індивідуальна діяльність учнів4. Підсумкове письмове завдання. Бажано використовувати цей метод наприкінці уроку. Запропонуйте учням письмово відповісти на певне запитання або записати, що було найважливішим, що вони дізналися сьогодні. На наступному уроці запитайте, чи пам'ятають вони, що записали на листочках.5. Робота над помилками. Покажіть учням їх помилки і подивіться, чи можуть учні визначити, що є правильною відповіддю. Таким чином добре переглядати матеріал минулих уроків, тоді учні його краще запам'ятають і активізують пам'ять і мислення.6. Опитування. Складіть перелік питань щодо поточної теми та попросіть учнів позначити запитання, на які вони не знають відповіді. Підготуйте до опрацювання кожного питання матеріали (тексти, таблиці, вправи, відео тощо). Потім нехай вони опрацюють кожний свої прогалини.7. Запитай в того, хто знаєЗапропонуйте учням завдання для самостійного вирішення. Через деякий час дайте правильну відповідь. Хай піднімуть руки ті, хто правильно вирішив завдання. Ті, хто не впорався, хай підійдуть до тих, хто знайшов правильну відповідь, і отримають пояснення.<номер>

Номер слайду 18

Діяльність в парах8. Обмін партнерами. Поділіть учнів на пари для обговорення якогось певного питання. Потім запропонуйте обмінятися партнерами, аби поділитися з новим партнером своєю думкою і думкою партнера з першої пари.9. Учитель і учень. Один в парі бере на себе роль вчителя, другий – учня. Головна мета цієї активності – повторити попередній матеріал. Учні в ролі вчителя мають занотувати певні факти чи головні моменти минулого уроку. Учні в ролі учнів перевіряють записане і додають щось своє. Хай якась одна пара презентує свою роботу. Інші можуть додати те, що не було озвучене.10. Результати іншого. Після індивідуальної роботи розділіть учнів на пари. Хай презентують свої проєкти один одному. Після цього учні мають презентувати перед класом роботу партнера. Не всі, лише ті, хто знайшов роботу напарника цікавою чи зразковою.11. Оптиміст/песиміст. У парах учні мають обговорити якусь тему, обравши роль песиміста чи оптиміста. Емоційна складова і «проживання» теми під час дебатів дозволить їм краще зрозуміти себе і розкритись як особистість. Потім можна занотувати песимістичні й оптимістичні пропозиції й показати, що не все в житті так однозначно, як може здаватися.12. Експертна оцінка. Запропонуйте учням написати есе на певну тему. Хай обміняються з тим, хто в парі, чи з сусідом по парті. Партнер має зазначити сильні й слабкі сторони есе і запропонувати покращення. Студенти можуть багато чому навчитися один в одного. <номер><номер>

Номер слайду 19

Діяльність в групах13. Ротація. Розділіть клас на декілька груп. Сформуйте куточки для роботи в групах. У кожному такому кутку розмістіть дошку чи покладіть ватман. На кожній дошці чи ватмані має бути одне питання. Після того, як кожна група напише відповідь, її учасники переходять до наступної дошки. Тут вони пишуть свою відповідь нижче відповіді попередньої групи. І так поки всі групи не опрацюють всі питання. Так учні вчаться всебічно розглядати якесь питання і працювати в команді. 14. Фільм. У групах учні мають обговорити приклади фільмів, в яких було використано поняття чи подію, обговорену на уроці. Запитайте, як, на їх погляд, вдалося режисерові підкреслити ту чи іншу проблему, і чому він так зробив, як ще можна було б підняти зазначену тему. Можливо, є сенс попросити учнів подивитися фільми заздалегідь або переглянути певні сцени в класі. Подумайте про фільми, що показують історичні чи географічні факти, біографії відомих людей тощо.<номер>

Номер слайду 20

Інтерактивна ігрова діяльність15. Кросворд. Цю активність доцільніше використовувати для повторення матеріалу. Можна запропонувати учням для вирішення складений вчителем кросворд. Або запропонувати створити свій. Потім учні мають обмінятися кросвордами і вирішити їх. 16. Mind Maps або інтелектуальна карта. Вчитель пропонує розпочати нову тему і малює на дошці чи фліп-чарті схему із асоціацій, які виникають в учнів. Таким же чином можна систематизувати пройдений матеріал. Також можна розділити учнів на групи і попросити створити свої інтелект-карти й потім порівняти. Така активність навчить дітей системно мислити і упорядковувати вивчений матеріал. 17. Хто/що я?Охочим ви фіксуєте на лобі чи на спині папірець з терміном з вивченої теми. Він має поставити питання, на які б інші могли відповідати так чи ні. 18. Бінго. Бінго – це весела гра, яку можна використовувати для різного роду активностей: мовні вправи, вступні ігри. Роздайте дітям картки, на яких, наприклад, будуть 12 англійських слів, вчитель називає слова українською, діти викреслюють відповідні. Хто все першим викреслить, той промовляє Бінго! і стає переможцем в цій грі. Варіацій використання цієї гри безліч. <номер>

Номер слайду 21

<номер>21

Номер слайду 22

<номер>22

Номер слайду 23

23

Номер слайду 24

24

Номер слайду 25

25

Номер слайду 26

26

Номер слайду 27

27

Номер слайду 28

28

Номер слайду 29

29

Номер слайду 30

30

Номер слайду 31

31

Номер слайду 32

32

Номер слайду 33

33

Номер слайду 34

34

Номер слайду 35

35

Номер слайду 36

36

Номер слайду 37

37

Номер слайду 38

38

Номер слайду 39

39

Номер слайду 40

40

Номер слайду 41

<номер>

Номер слайду 42

42

Номер слайду 43

43

Номер слайду 44

44

Номер слайду 45

45

Номер слайду 46

46

Номер слайду 47

47

Номер слайду 48

48

Номер слайду 49

Дякую за увагу. Запитання надсилайте на пошту:mariazutska@gmail.com<номер>

pptx
Додано
4 січня
Переглядів
193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку