Образ Діка Сенда, його моральні якості, мужність і людяність. Підготувалаучитель зарубіжної літератури. НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.№7 - ДНЗ»Анастасія Вікторівна Гусєва Мета: продовжити знайомство з романом Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан», працювати над характеристикою образу головного героя; розвивати логічне мислення, пам'ять, усне мовлення; сприяти творчому розвитку учнів; виховувати головні моральні чесноти на прикладі образу головного героя роману Ж. Верна «П’ятнадцятирічний капітан».
Номер слайду 3
«В «П’ятнадцятирічному капітані» я спробував показати, що можуть зробити розум і хоробрість підлітка в боротьбі з небезпеками й труднощами, які змусили його покласти на себе відповідальність, не властиву його віку». Дік Сенд
Номер слайду 4
Експрес-опитування. Чому Дік Сенд отримав таке ім’я? Про що мріяв хлопець з дитинства? Які риси характеру притаманні Діку? Чому капітан Гуль довірив корабель Дікові Сенду? Чому юного Діка обрали капітаном?
Номер слайду 5
Прийом «Лови помилку» 2 лютого 1873 р. китобійна шхуна «Вальдек» вирушила у плавання. Всі члени команди були дружні, тільки кузен Бенедикт тримався осторонь і з неприязню зиркав на членів команди. Був на цьому кораблі і Дік Сенд, який був рідним сином місіс Велдон. Що вже боягузливий був хлопчина. Одного дня команда «Пілігрим» врятувала напівзатоплене судно. На ньому було 10 негрів, собака Рекс. Проте з судном «Пілігрим» сталося нещастя. Загинув їхній капітан і капітаном «Пілігрима» обрали Геркулеса.
Номер слайду 6
Дік Сенд Ще в дитинстві хлопчик дав собі обіцянку: «Стати людиною». Дік Сендчеснийрозумнийсправедлийрішучийсміливийвідповідальнийвитривалийчуйний
Номер слайду 7
Працюємо з текстом. Розділ XV «Гарріс», стор. 3 https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=9229&page=3 До частини ІІ, розділ VII (включно) стор. 5 Домашнє завдання. Читати підручник стор. 63-66