Постановка проблеми : Українська держава сьогодні потребує не стільки великої чисельності кваліфікованих робітників, скільки фахівців, здатних на критичне мислення та універсальностью знань у найважливіших галузях промисловості. Тому головною метою модернізації освіти є посилення професійної підготовки фахівців, які були б здатні компетентно вирішувати виробничі та наукові завдання.
Урок - дискусія Дискусія – це обговорення нагальної проблеми, щодо якої існує декілька точок зору, спрямоване на пошук шляхів її розв’язання. Дискусія передбачає аргументацію позицій учасників, логічність та чіткість формулювання висловів і тверджень.1. Позиція. Висловити свою точку зору, пояснити, у чому вона полягає( «Я вважаю, що ……»). 2. Обґрунтування. Пояснити причину появи цієї думки, тобто на чому ґрунтуються докази ( «тому, що …») . 3. Приклад. Навести приклади, додаткові аргументи на підтримку своєї позиції, назвати факти, які демонструють Ваші докази ( « наприклад …»). 4. Висновки. Узагальнити свою думку, зробити висновок ( « отже, я вважаю …», «таким чином я вважаю що …»). Як підсумок обговорення можно зробити тестування за результатами дискусії.
асинхронне навчання синхронне навчання Синхронний формат означає співпрацю в режимі реального часу. Його перевага в тому, що можна залучати учасників миттєво та у визначений час. Конференции и чат Zoom. Асинхронний режим застосовують до різних форм цифрового та онлайнового навчання. Наприклад, викладач може записувати власні короткі відеоуроки, пояснення або навчальні завдання, які студенти виконують самостійно.