Мета заняття: Створювати сприятливі умови для оволодіння основами спілкування іноземною мовою; закріплювати набуті знання з тем : «Знайомство», «Я і моя родина», «Тварини», «Кольори», «Меблі»; вправляти у вмінні застосовувати їх на практиці; розширювати словниковий запас лексичними одиницями та мовленнєвими конструкціями на тему «Іграшки» . Розвивати пізнавальні психічні процеси : пам'ять, уяву, відчуття, сприйняття, мислення. Розвивати мовленнєву реакцію. Виховувати культуру спілкування, взаємоповагу. Виховувати дбайливе ставлення до власних і чужих іграшок. Виховувати толерантність при спілкуванні, бажання навчатися та радіти своїм успіхам та успіхам своїх друзів. Виховувати ввічливість під час відвідування крамниці. Викликати бажання вивчати англійську мову.
1. Вступна бесіда. Керівник. Гра «Знайомство»А розкажіть Настусі про себе, які ви є. Психоформула. I am healthy, I am wise,I am beautiful andnice.- А визнаєте звідки Настуся потрапила до нашого садочку? (відповіді дітей)- Вона разом з іншими іграшками живе у чарівній країні - Країні іграшок. А ви любите гратися іграшками? А з ким ви любите гратися іграшками? (відповіді дітей)
Давайте розкажемо віршик про наших рідних. Коло річки у панаміЗасмагає моя Mummy,Їде на велосипедіМій хоробрий татко Daddy. Хто потрапив у канаву?-Весь брудний мій братик Brother,Вередує, хоче їсти. Наймолодша сестра Sister. Бабуся вигляда з вікна-До столу кличе всіх Grandma,За стіл найпершим дід сіда. Його усі зовуть Grandpa. Ось на обід зібралась вся-My family - моя сім`я.
Фізкультхвилинка «Handsup!»Handsup! Handsdown!Handsonhips!Sitdown!Handsup!Tothesides!Bendleft! Bendright!One, two, three – hop!One, two, three – stop!Standstill!А ви хочете потрапити до Країни іграшок?(відповіді дітей)Щоб туди потрапити потрібно виконати декілька завдань. Давайте спочатку трішки розімнемося.
Перше завдання: назвати іграшки, зображені на картках англійською мовою. Гра «Лотерея» Друге завдання: вгадати на дотик іграшку. Гра «Чарівна коробка» Третє завдання:з кубиків скласти меблі для маленької ляльки. Гра «Склади меблі з кубиків»Четверте (останнє) завдання: пройти по різнокольоровій доріжці, виконуючи задані рухи. Jump on black and turn around!Jump on red and touch the ground!Jump on blue and clap six times!Jump on green and touch your eyes!Jump on yellow and stamp your feet!Jump on white and clap and smile!
Гімнастика для очей «Shut your eyes»Shut your eyes,Open your eyes,Look at your nose. And blink twice!Ось ми з вами і потрапили до Країни іграшок. (Діти підходять до стола з іграшками)Подивіться як багато у цій країні різних іграшок. Давайте, пригадаємо назви іграшок англійською мовою і пограємо у гру «Розумні папуги». Подивіться тут є іграшкові тваринки. А ви знаєте що вони можуть перетворитися на справжніх тварин, щоб це сталося вам потрібно пригадати їх назви англійською мовою.
Гра «Назви тварину»(Діти називають іграшкових тварин анг. мовою, на слайдах показують фото справжніх тварин)Давайте, уявимо що це казкова крамниця іграшок, де усі іграшки безкоштовні. Ви будете продавцями, а я покупцем. Гра «Крамниця»Ось наша подорож і підійшла до кінця. Діти, як треба поводиться з іграшками?(відпові дідітей) Так, іграшка-це ваш друг, її потрібно любити, поважати, берегти! Бережіть свої та чужі іграшки! Бережіть іграшки, якими ви граєтеся!