ПАЛАЦ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА м.Ізмаїла. ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ РОБОТИ ГУРТКА «НИТЯНА ГРАФІКА»Керівник ГАВЛИЦЬКА НАТАЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА
Номер слайду 2
декоративно-прикладне мистецтво, як спосіб естетичного виховання і трудового навчання, формування пошани до народних традицій та обрядів. Педагогічна проблема:
Номер слайду 3
Нитяна графіка, як вид декоративно-прикладного мистецтва, вперше з'явилася в Англії в XVII столітті. Англійські ткачі придумали особливий спосіб переплетення ниток. Вони забивали в дощечки цвяхи і в певній послідовності натягували на них нитки. В результаті виходили ажурні мереживні вироби, які використовувалися для прикраси житла. (Виникла версія, що ці роботи були свого роду ескізами для візерунків на тканині). Зараз це мистецтво дуже поширене, його використовують у багатьох країнах для прикраси будинку і побуту.ІСТОРІЯ ІЗОНИТІ
Номер слайду 4
Нитяна́ гра́фіка (Варіанти назви: ізонитка, зображення ниткою, нитковий дизайн) - графічна техніка, отримання зображення нитками на картоні або іншій твердій основі. Нитяну графіку також іноді називають ізографіка або вишивка по картону. В якості основи іноді використовується також оксамит (оксамитовий папір) або щільний папір. Нитки можуть бути звичайні швейні, шерстяні або інші. Також можна використовувати кольорові шовкові нитки. ЩО Ж ТАКЕ НИТЯНА ГРАФІКА?
Номер слайду 5
Цілі занять нитяною графікою. Дає поняття про величину, довжину сторін, про окружність, хорду різної довжини; кількісний і порядковий рахунок; знання напрямів: вгору, вниз, ліворуч, праворуч; дає поняття про середину, центр, вершину, край. Розвиває колірне сприйняття: поняття про холодні та теплі тони, навчає підбирати колір до фону, навчає розрізняти товщину ниток, виворітну і лицьову сторону виробу. Розвиває абстрактне мислення. Навчає дітей володіти голкою, шилом,ниткою, навчаєпрацювати з трафаретом. Розвиває мускулатурукисті руки, окомір, гостроту зору, координацію рухів рук під контролем очей. Виховує терпіння, уважність,старанність. Знайомить з новим видом художньої діяльності, прищеплює вміння використовуватиотримані знання в інших видах образотворчої та трудової діяльностіРозвиває активний і пасивний словник дітей;розвиває пояснювальнудоказову мову
Номер слайду 6
Номер слайду 7
На заняттях гуртка разом з батьками
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
На заняттях гуртка
Номер слайду 13
На заняттях гуртка
Номер слайду 14
Виставкадекоративно-прикладного мистецтва
Номер слайду 15
Виставка«Веселковакраїна»
Номер слайду 16
Позитивний досвід впровадження інклюзивної освіти на заняттях гуртка