Добірка завдань охоплює зміст вивченого учнями матеріалу за рік. Ілюстрації та фото можно використовувати як підказки до запитань. Само- та взаємоперевірка завдань сприяє формуванню в учнів обєктивного оцінювання власних знань та знань однокласників.
І етап - РОЗМИНКАЩо таке художній образ? Які образи називають “вічними”?Чим відрізняються міф і казка?Які особливості байки мав на увазі український байкар Леонід Глібов, коли стверджував: “ Здається, байка просто бреше,//А справді – правду мудру чеше”?Назвіть характерні ознаки пригодницького роману. Які вірші називаються хайку?Що означає поняття “ езопова мова ”?
ІІ етап - “ТАК” чи “НІ”“Острів скарбів” – пригодницький роман.“Хамелеон” – фантастичне оповідання.“Маленький принц” – це казка- притча.“Усмішка”- гумористичне оповідання.“Пісня про Гайявату” – поема.“Різдвяна пісня в прозі” – твір, в якому немає фантастичних елементів.“Лисиця і виноград” – це байка.
ІІІ етап – назвати твір, в якому зображено…людство після атомної війни;зустріч двох колишніх гімназистів, які зробили різні чиновницькі кар`єри;важкий шлях золотошукача додому;пригоди космічного поштаря на планеті, населеній звірами, що “читають” думки;пошуки сенсу буття, не зважаючи на фізичні вади;відповідальне ставлення до тих, кого приручили.