«Механізми впливу на діалогічне мовлення дошкільниківї»ДНЗ №22 «Золота рибка»Вчитель-логопед Пугач О. П.
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Запит інформації – повідомлення інформаціїОбмін судженнями/думками/враженнями; Взаємопереконання/обгрунтування власної точки зору. Комунікативні функції ДІАЛОГІЧНОГО мовлення. Пропозиція– прийняття/неприйняття запропонованого;
Номер слайду 4
Головне завдання навчання діалогічному мовленнюоволодіння навичками мовленнєвого спілкування. Розуміння мовлення оточуючих Накопичення мовних засобів. Засвоєння різних форм спілкування
Номер слайду 5
власне мовленнєві умінняуміння мовленнєвого етикету уміння спілкуватися в парі, в групі з 3-5 осіб, у колективіуміння спілкуватися для планування сумісних дійневербальні уміння
Номер слайду 6
Основні методи проведення бесід спостереження за спілкуванням розмови педагога з дітьми у повсякденному житті
Номер слайду 7
власне мовленнєві умінняуміння мовленнєвого етикету уміння спілкуватися в парі, в групі з 3-5 осіб, у колективіуміння спілкуватися для планування сумісних дійневербальні уміння
Номер слайду 8
Питання про властивостіПитання про дію. Питання про предмет. Відкриті запитання – це запитання, на які не можна дати відповідь одним словом і які потребують від дитини роздумів, формулювання власного бачення, ставлення, думки, а не констатації фактів. Закриті запитання - запитання, на які можна дати відповідь одним словом(«так» або «ні»), одним реченням