Презентація "Методи розвитку уяви"

Про матеріал
Методи, що допоможуть визначити сформованість здатності самостійно зображати тіло людини, здатності переносити образні уявлення у психомоторний образ. Методи, що допоможуть визначити сформованість здатності самостійно зображати тіло людини, здатності переносити образні уявлення у психомоторний образ. Методи, що допоможуть визначити сформованість здатності самостійно зображати тіло людини, здатності переносити образні уявлення у психомоторний образ. Методи, що допоможуть визначити сформованість здатності самостійно зображати тіло людини, здатності переносити образні уявлення у психомоторний образ.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Психологи

Номер слайду 2

1. МЕТОД «МАЛЮНОК ЛЮДИНИ»Спрямованість тесту: визначити сформованість здатності самостійно зображати тіло людини, здатності переносити образні уявлення у психомоторний образ. Матеріали: аркуш паперу і простий олівець.

Номер слайду 3

2. МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ СТАТЕВОВІКОВОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇСпрямованість методики: визначення рівня здатностіідентифікувати себе за статтю та віком. Стимульний матеріал: набір із 12 карток, де зображенолюдей чоловічої та жіночої статі різного віку.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

3. Метод «Світ емоції»Мета: ознайомлення учасників з емоціями людини, їх зовнішніми проявами; формування еталонних образів. Матеріали: піктограми емоцій, зображення людей із різним виразом обличчя (емоції).

Номер слайду 6

Радість, сум, злість, страх, здивування.

Номер слайду 7

4. МЕТОДИКА «СЛОВНИК»Спрямованість методики: визначити сформованість усвідомлення змісту конкретних понять сфери Я.

Номер слайду 8

Методика охоплює 15 слів, що потребують визначення, а саме: 1) людина; 2) привітання; 3) сім’я; 4) вихователь; 5) радість; 6) мама; 7) минуле; 8) рука; 9) майбутнє; 10) око; 11) старість; 12) посмішка; 13) немовля; 14) хлопчик; 15) злість.

Номер слайду 9

5. МЕТОДИКА «НАЗВИ СЛОВА» Спрямованість методики: дослідження сформованості активного словникового запасу стосовно сфери Я. Говоримо дитині назву змістовної групи слів і пропонуємо навести якомога більше слів, що стосуються цієї групи:тварини; кольори предметів; професії; родичі; характеристика людини; емоції; ввічливі слова.

Номер слайду 10

6. МЕТОД «ВИЗНАЧЕННЯ ОБРАЗНИХ УЯВЛЕНЬ ПРО ШКОЛУ»Спрямованість методики: визначення образних уявлень дитини про школу. Матеріал: предметні малюнки.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

7. МЕТОДИКА «МОТИВАЦІЯ УЧІННЯ»Спрямованість методики: визначення образних уявлень дитини про школу. Матеріал: предметні малюнки.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

8. МЕТОДИКА «МАСКИ»Спрямованість методики: визначення емоційного ставленнядо школи. Стимульний матеріал: схематичні зображення емоцій позитивного, негативного та нейтрального виразу обличчя

Номер слайду 16

1. «Подивися і скажи, яке в тебе обличчя, коли тобі говорять про школу?»

Номер слайду 17

2. «Подивися і скажи, яке в тебе обличчя, коли ти на заняттях у садочку з математики, розвитку мовлення, ознайомлення з довкіллям?».

Номер слайду 18

3. «Подивися і скажи, яке в тебе обличчя, коли ти займаєшся з мамою або татом удома і тобі потрібно відповідати на різні запитання, рахувати, називати літери, читати, писати тощо?».

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
17 квітня 2021
Переглядів
1145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку