Інтерактивні прийоми. Одній з основних методичних інновацій при реалізації ДС сьогодні являються інтерактивні методи навчання. Інтерактивне навчання це діалогове навчання, в ході якого здійснюється взаємодія учителя і учня, учня і учня. Метою інтерактивного навчання є створення комфортних умов навчання, при яких учень відчуваєсвою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес.
Олександр Копиленко 1948 року побачила світ книжка “Як вони поживають”, де поряд з новими було вміщено оповідання з попередньої збірки “В лісі”. Без перебільшення можна сказати, що Олександр Копиленко протягом усього життя доповнював і поліпшував цей природничий цикл, і зрештою, в 1961 році, вже після смерті письменника, книжка була надрукована у найповнішому вигляді. Вона є даниною тій великій любові до природи, яку письменник давно і довго спостерігав та читав. В оповіданнях книжки “Як вони поживають” Олександр Копиленко зумів поєднати свої біологічні знання й щоденні спостереження з високою художньою майстерністю: його твори відзначаються і науковою вірогідністю, і цікавою сюжетністю, вони легко сприймаються. Саме внаслідок того, що письменник “все це сам бачив, переживав, спостерігав з самого дитинства”, він зміг точно, виразно і лаконічно описати і зовнішній вигляд птахів та тварин, і їхні звички, голоси, вміння маскуватися тощо. За обсягом оповідання коротенькі
Розбишака Чив. Мета уроку: Вдосконалювати навички свідомого читання творів; розвивати творчу уяву, здатність співпереживати, уявляти описані картини; виховувати любов до природи. Вчитель : якщо ми зараз відгадаємо загадку, то впізнаємо про кого буде нам розповідати автор. Слухаємо уважно: Сірі крильця в нього є,Дзьобом зернятка клює,Проспівав нам “чив- чив - чив”,З’їв зерно – і полетів (Горобець)Молодці : так. Він - наш герой. А яким ви його уявляєте? Про якого горобця пійдє розмова?
Мовленева розминка. Читай виразно, намагайся передати настрій твору. Хвалився горобець«Цвінь-цвірінь, - кричить горобчик. Гнізда в’ю собі повсюди, – Я такий хороший хлопчик: Переважно там, де люди. І хоробрий, і кмітливий, Забіяка я лиш трішки Голосистий, не лінивий. Не боюсь ні пса, ні кішки. По землі собі стрибаю В них під носом воду п’ю - Хробаків, мурах збираю, Дратувати їх люблю. На льоту мух наловлю, Вранці сонце зустрічаю, Павучків скрізь я знайду. Спати також з ним лягаю. З дня на день їжу шукаю, Ось такий я молодець…» З друзями відпочиваю… - Всім хвалився горобець
Висновки. Сьогодні застосування інтерактивних технологій навчання сприяє активізації пізнвальної діяльності що навчаються на уроках в початковій школі. Успішність навчання молодших школярівбезпосередньо залежить від наявності стійкої учбової мотивації в пізнавальній активності дитини. Мотивація сприяє успішнішому засвоєнню матеріалу, що вивчається.