У національній державній програмі «Освіта» зазначено, що приорітет в організації навчального процесу слід надавати сучасним технологіям і методам активного навчання. Все більш переконливими є доведення на користь інтерактивного навчання.
Сучасний урок - це організація пошуку істини, спроб і помилок учнів. На уроці необхідно старатися, щоб фігура вчителя відходила у тінь, хоча саме він є головним режисером дій учнів на уроці. Головною метою повино стати не прагнення дати учням якомога більше інформації, а турбота про глибину та якість набутих ними знань, уміння самостійно здобувати знання і застосовувати їх у житті. На уроках необхідно створювати ділову, творчу обстановку, вчити вести діалог, дискусію. Принцип варіативності навчання дає можливість обирати таку систему роботи, таку стратегію навчання, яка б забезпечувала максимальну віддачу, допомагала реалізовувати головну мету навчального процесу на уроці математики: єдність навчання, виховання і розвитку учнів.