Номер слайду 7
ПРИКЛАДИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ТА ВПРАВ«Чудесний мішечок» НАОЧНИЙ МАТЕРІАЛ: мішечок, дрібні іграшки, що зображують дитинчат тварин: каченя, гусеня, курча, тигреня, порося, слоненя, жабеня, кошеня та ін. іграшки складені в мішечок. Логопед, тримаючи мішечок, підходить до дітей і пропонує вийняти звідти одну, показати її всім і голосно назвати. Педагог домагається, щоб діти правильно і виразно називали іграшку. Якщо хто-небудь може відповісти, логопед підказує йому. «Підбери схожі слова» Логопед вимовляє слова, близькі за звучанням: кішка - ложка, вушка - пушка. Потім він вимовляє слово і пропонує дітям самим підібрати до нього інші слова, близькі за звучанням. Педагог стежить за тим, щоб діти правильно підбирали слова, вимовляли їх виразно, чисто, голосно.«Назви перший звук у слові» Логопед показує іграшку, наприклад, Буратіно і пропонує визначити, з якого звуку починається його ім'я. Після відповідей педагог дає завдання дітям визначити, з якого звуку починаються імена їхніх сусідів, назва тих чи інших тварин, предметів. Звертає увагу на те, що звуки треба вимовляти чітко (не можна вимовляти склади зе в слові Зоя, ве – у слові Вадик).