Презентація на тему: Кривошипно-шатунний механізм

Про матеріал
Презентація буде корисною при вивченні теми: Конструкція деталей суднових двигунів внутрішнього згоряння
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Кривошипно-шатунний механізм

Номер слайду 2

До КШМ тронкових двигунів входять: 1 – поршень;2 – шатун; 3 – колінчастий вал. Кривошипно-шатунний механізм призначений для перетворення зворотно-поступального руху поршня на обертальний рух колінчастого вала. До КШМ крейцкопфних двигунів входять:1 – колінчастий вал;2 – поршень;3 – шток;4 – крейцкопф;5 – шатун.

Номер слайду 3

Поршень є одним з найбільш відповідальних і напружених елементів двигуна. Він виконує наступні функції

Номер слайду 4

Поршень сприймає силу від тиску газів та передає її через шатун на колінчастий вал. У тронкових двигунах він виконує роль повзуна. Для тихохідних ДВЗ виготовляють з чавуну. Для швидкохідних ДВЗ виготовляють з алюмінієвих сплавів. Поршень охолоджують мастилом. Має порожнини у головці: через шатун, палець, башмак. Днище поршня є камерою згоряння. Головка поршня. Канавки для кілець компресійних та мастилознімних. Юбка (тронк) – напрямна поршня. ЇЇ діаметр більший за голову. Бобишки мають отвір для пальців, Що з'єднують шатун із поршнем

Номер слайду 5

1 – ресорна жорсткість;2 – днище;3 – бобишки;4 – стопорні кільця;5 – поршневий палець;а – канавки для мастилознімних кілець;б – канавки компресійних кілець;в – отвір для пальця;г – дренажні отвори. Конструкція поршня

Номер слайду 6

Конструкція поршня1 – бобишки;а – кармани-холодильники;б – заглиблення для клапанів;в – дренажні отвори для скидання мастила у картер.

Номер слайду 7

Поршневі кільця. Поршневі кільця забезпечують нормальну роботу поршневої групи. Компресійні (ущільнювальні) кільця забезпечують ущільнення поршня у циліндріМастилознімні знімають залишки мастила. Під час руху поршня відбувається змащування поршня та втулки. Забезпечують добре всмоктування і стиснення повітря. Запобігають проникненню газів у картер двигуна. Мастилознімне кільце не допускає надходження мастила у камеру згоряння, відводить тепло від втулки і поршня, змащує втулку циліндрів. Кільця виготовляють з чавуну з підвищеним складом фосфору та присадками хрому, нікелю або молібдену

Номер слайду 8

Поршневі кільця1 – компресійне (ущільнююче) кільце з косим замком;2 - компресійне (ущільнююче) кільце з прямим замком;3 – мастилознімне кільце;б-1 – рух поршня вниз: під кільце надходить мастило;в-2 – рух поршня вгору: мастило витискається до кільця. Увага!!! При монтажі кілець на поршні для зменшення пропуску газів замки розподіляють так, щоб вони не знаходились на одній лінії!

Номер слайду 9

Поршневі пальці

Номер слайду 10

Характеристика шатунів

Номер слайду 11

а б в г д. Типи шатунів а, г, д – з рознімною нижньою головкою б,в – з рознімно-змінною нижньою головкою

Номер слайду 12

Конструкція шатуна. Шатун ДВЗ з шатунним болтом:1 – корончата гайка;2 – виступи шатунних болтів;3 – втулка (підшипник);4 – верхня головка;5 – стержень;6 – п’ятка;7 – вкладиші;8 – кришка підшипника;а – пази.

Номер слайду 13

Конструкція шатуна. Шатун швидкохідного ДВЗ зі шпильками:1 – верхня головка шатуна;2 – стопорний гвинт;3 – стержень;4 – шпильки;5 – вкладиші тонкостінні (у разі спрацювання - замінюються).

Номер слайду 14

Конструкція шатуна. V – подібний шатун швидкохідного ДВЗ:1 – втулка верхньої головки;2 – стержень головного шатуна;3 – стержень причіпного шатуна;4 – шпильки;5 – вкладиші нижньої головки;6 – бронзова втулка.

Номер слайду 15

Характеристика колінчатого валу. Колінчатий вал служить для перетворення зворотно-поступального руху поршнів в обертовий колінчатого валу та передачі крутного моменту споживачеві потужності. Колінчаті вали СОД та ВОД виконують суцільними, а у МОД - складеними по довжині вала з кількох частин, з'єднаних фланцями. Основними елементами є кривошипи (мотилі), за кількістю циліндрів. Для підвищення стійкості проти спрацювання шийки вала загартовують струмами високої частоти

Номер слайду 16

Конструкція колінчатого валу. Корінні шийки з'єднують кривошипи в єдину конструкцію. УВАГА!!! Кривошипи заклинають під кутом α =720/і для чотиритактних двигунів і α =360/і - для двотактних, де і - кількість циліндрів. Це забезпечує найбільш рівномірний крутний момент, кращу зрівноваженість двигуна.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кобцева Наталя Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Хроміхін Андрій
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
10 квітня 2020
Переглядів
2823
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку