Презентація на тему: "Використання можливостей MS Word для оформлення офіційно-особистої документації - Кухар ти чи продавець - в цій справі повинен бути фахівець". Рекомендоване використання на уроках з предмета "Діловодство".
Тема. Використання можливостей MS Word для оформлення офіційно-особистої документації Мета: засвоїти основні правила оформлення офіційно-особистої документації згідно вимог державних стандартів, навчитись оформляти складені заяви на ПК згідно вимог Інструкції з діловодства, засвоїти основну термінологію для складання офіційно-особистої документації
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Ключове питання
Номер слайду 4
Що слугує “палочкою-виручалочкою” при оформленні документів? Що легше - зварити борщ чи написати резюме?
Номер слайду 5
Мета проекту: Засвоїти основні правила оформлення заяв, автобіографій, резюме; Навчитись використовувати можливості MS Word для оформлення офіційно-особистої документації; Вивчити основну термінологію для складання цих документів.
Номер слайду 6
Застосувати вимоги по оформленню офіційно-особистої документації для складання заяви, автобіографії та резюме Скласти і оформити на аркушах паперу формату А4 і А5 ці документи Використати як підказку для оформлення документів формуляр-зразок Використати можливості MS Word для оформлення документів
Номер слайду 7
Результатами проекту стали: Презентація Публікація Веб - сайт Зразки документів
Номер слайду 8
тести кросворд заяви автобіографія резюме
Номер слайду 9
Створили ініціативні групи для проведення операції “мозковий штурм”: Експерти (наші відмінники) Відвідувачі (майбутні потенційні робітники підприємства) Фахівці (знавці канцелярської справи)
Номер слайду 10
Формуляр-зразок, папір, ручки, ПК, принтер Склали заяви, автобіографію, резюме Надрукували їх на ПК Роздрукували документи на принтері
Номер слайду 11
Макарова Н., Николайчук Г. Компьютерное делопроизводство.: Питер, 2002. Глущик С.В., Дияк О.В., Шевчук С.В. Сучасні ділові папери. К., “ 2004.
Номер слайду 12
При складанні документів слід дотримуватися вимог державних стандартів Для скорочення часу і підвищення ефективності роботи слід користуватися формуляром-зразком ОРД Для оформлення документів на ПК слід мати практичні навички і певний рівень знань