До розіграшу
залишилось:
16 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Презентація на тему "Проект уроку узагальнення і систематизації знань "

Про матеріал

Ця презентація може допомогти учителям-філологам і вчителям початкових класів у розробці уроків-узагальнення знань.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проект уроку узагальнення І систематизаціїзнаньstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 2

Уроки закріплення знань, умінь і навичок (уроки повторення) Мета таких уроків:- повторення та закріплення, уточнення та поглиблення попередньо засвоєних знань, умінь і навичок- - уточнення набутих уявлень; - формування в учнів практичних навичок і умінь; - систематизації і узагальнення знаньstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 3

ПОСЛІДОВНІСТЬ РОБОТИ: від засвоєння і узагальнення окремих фактів до формування в учнів понять, їх категорій і систем, а від них – до засвоєння все більш складної системи знань.

Номер слайду 4

Структура: 1. Повідомлення теми, мети уроку. 2. Мотивація навчальної діяльності. 3. Повторення основних понять теми. 4. Повторення основних закономірностей, правил теми. 5. Виконання практичних завдань на повторення і закріплення основних умінь і навичок. 6. Підсумки уроку. 7. Домашнє завдання. Уроки закріплення знань, умінь і навичок (уроки повторення)style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 5

Структура уроку узагальнення і систематизації знань має такі елементи: 1. Мотивація учбової діяльності школярів. 2. Повідомлення теми, мети, завдань уроку. 3. Актуалізація опорних знань4. Узагальнення окремих фактів, подій, явищ. 5. Повторення і узагальнення понять і засвоєння відповідної їм системи знань. 6. Повторення і систематизація основних теоретичних положень і провідних ідей науки. 7. Підсумки уроку. 8. Домашнє завдання.

Номер слайду 6

2) Актуалізаці опорних знань Пригадати:- теоретичний матеріал- біографічні дані,творчий доробок письменника відомі факти події,епоху Можлтві завдання:- розгадування кросворду- відгадування загадок- літературний диктант- вікторина “Відгадай за описом” гра “Літопис епохи” тощо- лист повторення

Номер слайду 7

ЛИСТ ПОВТОРЕННЯ 10 кл.1. Дайте визначення реалізму як напрямку в літературі.2. Що таке соціально-психологічний роман? Дайте визначення, наведіть приклади соціально-психологічного роману.3. Назвіть класиків французької,англійської,російської соціально-психологічної прози.4. Дитячі роки Стендаля.5. Історія виникнення псевдоніму Стендаль.6. Стендаль і Італія.7. Творчий доробок Белля.8. Історія написання роману «Червоне і чорне».9. Риси характеру Жульєна Сореля.10. Місце народження Бальзака.11. Дитячі роки Бальзака12. Бальзак і Україна13. Бальзак і Евеліна Ганська14. «Людська комедія» Оноре де Бальзака.15. Останні роки життя Бальзака.16. Гобсек і його доля.17. Ваше ставлення до грошей(золота, багатства…)18. Кілька цитат з повісті «Гобсек», які стали крилатими висловами.19. Кілька цитат з роману Стендаля«Червоне і чорне», які характеризують пані де Реналь.20. Кілька цитат з роману Стендаля «Червоне і чорне», які характеризують Матильду.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

ВІДГАДАЙ ЗА ОПИСОМ (8 клас): 1. Реальна особа . Одна з перших поетес відомих у світовій літературі . Її називають десятою Музою мистецтв . (САПФО) 2. Муза, що возвеличує богів, прославляє іх, співає ї м гімни . (ПОЛІГІМНІЯ) 3. Муза , яка завжди весела , висміює негативні суспільні явища , людські вади . (Муза комедії ТАЛІЯ) 4. Муза всіх світових , суспільних явищ в історіі людства. (Муза історіі КЛІО) 5 . Богиня поезіі мистецтв , наук , мати дев’ятьох Муз. (МНЕМОЗІНА) 6. Муза , яка б у наш час не належала б до когорти мистецьких Муз . (Муза астрономіі УРАНІЯ) 7. Муза , яка завжди опечалена , сумна . (Муза трагедіі МЕЛЬПОМЕНА) 8 . Той , поруч з ім”ям якого можна поставити великий знак питання ? (ГОМЕР) 9. Вид мистецтва , образом якого є рух (ХОРЕОГРАФІЯ) 10. Види мистецтв образами яких є об’ємне зображення . (СКУЛЬПТУРА , АРХІТЕКТУРА)11. Види мистецтв образами яких є слово, рух,звук,зображення. ( КІНО , ТЕЛЕБАЧЕННЯ ,ТЕАТР)12. Назвіть витоки сучасної європейської культури і літератури ( ДАВНЬОГРЕЦЬКА ЛІТЕРАТУРА І КУЛЬТУРА )

Номер слайду 11

3) Узагальнення окремих фактів, подій, явищ Цьому етапу уроку найбільше відповідають такі методи узагальнення і систематизації знань (у різному їхньому поєднанні): - бесіда, - демонстрація наочності, - аналіз таблиць тощо На уроках узагальнюючого повторення вчителі часто використовують серії таблиць, ілюстрації, схематичні зображення, діаграми, учбові картиstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 12

На першому уроці з певної теми вчитель може запропонувати учням схему, карту пам’яті. Таку схему, карту пам’яті можна створювати разом з учнями протягом кількох уроків цієї теми чи підтеми. На уроці узагальнення знань цю карту можна використати, узагальнюючи матеріал кількох уроків.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Одним із важливих методів узагальнення і систематизації є самостійна робота учнів з підручником на уроці. При цьому можуть застосовуватись різні прийоми роботи з текстом: - читання і складання планів, тез, конспекту; - порівняння історичних фактів, явищ, процесів, різних історичних епох тощо. Робота з підручником пов`язується з розглядом узагальнюючих таблиць, діаграм, графіків, схематичних малюнків. РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 20

До уроку зазначеного типу учнів слід попередньо готувати: - виробляти у них уміння узагальнювати матеріал за прочитаним текстом - знаходити в підручнику необхідні для учня матеріали і факти, формулювати висновки До роботи з підручником з метою узагальнення і систематизації знань учнів слід привчати поступово. Спочатку це можуть бути завдання на висвітлення фактів, подій, їхню оцінку, визначення причин і наслідків цих подій.

Номер слайду 21

Для процесу узагальнення і систематизації на уроці велике значення має правильна постановка завдань для роботи з підручником. Завдання для порівняння і співставлення, для встановлення причинно-наслідкових зв`язків даються з метою уточнення окремих фактів і подій, отримання чітких уявлень про події, явища, процеси. Широкі узагальнення вимагають виконання таких завдань, які б стосувались всього матеріалу, сприяли засвоєнню чіткої системи понять.

Номер слайду 22

Значний ефект при роботі з підручником на уроках систематизації і узагальнення знань дає прийом порівняння і співставлення предметів, явищ, подій, фактів.

Номер слайду 23

Підсумок уроку(рефлексія):- ти – мені, я – тобі- метод “ПРЕС” - незакінчене речення- мікрофон тощо. Домашнє завдання: (підготуватися до контрольної роботи(тесту- вання,розгорнуті питання,творчі завдання тощо): - переглянути і повторити завдання за таблицями, схемами,майндмеппами - повторити питання за листом повторення - переглянути у підручнику усні конспекти (опрацьовані з олівцем статті) тощоstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 24

1) Мотивація учбової діяльності школярів. 2) Повідомлення теми, мети, завдань уроку. 3) Актуалізація опорних знаь.4) Узагальнення окремих фактів, подій, явищ.5) Повторення і узагальнення понять і засвоєння відповідної їм системи знань. 6) Повторення і систематизація основних теоретичних положень і провідних ідей науки. 7) Підсумки уроку. 8)Домашнє завдання. Структура уроку узагальнення і систематизації знань

Номер слайду 25

Дякую за увагу!

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pptx
Додано
4 січня
Переглядів
219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку