Презентація на тему: Психологічна підтримка в навчанні учнів в умовах війни. Війна та діти. Алгоритм дій"

Про матеріал
Матеріал призначений для використання психологами під час виступів на педагогічних радах, засіданнях педагогічних спільнот тощо.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала: практичний психолог Зіньківського опорного ліцею №1 Зіньківської міської ради Алфьорова Л.М.

Номер слайду 2

Будь-який дорослий, який перебуває поруч із дитиною, який може відчувати стабільність, є маяком і джерелом зцілення. С.Ройз

Номер слайду 3

Спілкування – вкрай важливе! Під час спілкування з тими, з ким ми близькі, виділяється гормон окситоцин – те, що знеболює серце, щоб воно витримало все, що з нами відбувається.

Номер слайду 4

Нервова система влаштована так: коли небезпечно тілу й нам страшно, усі знання не засвоюються. Тож перше, що треба зробити, – повернути безпеку тілу. Треба розуміти, що зараз потреба в емоційній стабілізації буде більша, ніж у конкретних логічних знаннях.

Номер слайду 5

– Що робити, якщо сирена починається під час уроку? Казати: “Робимо вдих і видих. Чуємо сирену. Оскільки ми з вами опікуємося своєю безпекою, то йдемо в укриття, а потім повернемося до уроку”. Важливо розуміти, що діти реагують на нашу реакцію.

Номер слайду 6

Під час війни: на першому місці - безпека на другому - спілкування на третьому - мотивація

Номер слайду 7

Чи можлива агресія учнів  і як на це реагувати? Агресія закономірна: чим більше страху – тим більше агресії. Треба сказати дитині, що злитися можна, але свою поведінку ми вибираємо.

Номер слайду 8

ЩО ВАЖЛИВО РОБИТИ, ЩОБ ВИСТАЧИЛО СИЛ Профілактика вигорання. Уважність до ресурсу. Почуття гумору. Попри все, дивіться комедії, надсилайте одне одному жарти. Інформаційні детокси. Просити про допомогу, пропонувати її. Делегувати відповідальність і повноваження. Бути уважним до своїх потреб. Відновити режим сну. Розставити пріоритети. Домовитися зі своєю ідеальністю. Відновити спілкування.

Номер слайду 9

Ізраїльський терапевт Аарон Антоновський розробив систему, що ґрунтується на сильних сторонах людини. Якщо ви шукаєте, де взяти ресурс, це можуть бути: соціум (контакти з іншими); віра (в Бога, у себе); інтелект (нові знання); тіло (усі практики); уява (творчість); почуття (уважність до своїх емоцій).

Номер слайду 10

Щоб вгамувати думки, важливо запитати себе: Я розглядаю всю доступну інформацію чи звертаю увагу тільки на погані новини? Мої прогнози ґрунтуються на фактах чи відчуттях? Факти – те, що повідомляють в офіційних джерелах, думки – наша інтерпретація. Чи я зараз у владі уяви?

Номер слайду 11

42 практики для стійкості від Світлани Ройз https://osvitanova.com.ua/posts/5553-svitlana-roiz-42-praktyky-dlia-stiikosti одна із них Стабілізаційна практика, що повертає силу й ресурс. Запитайте себе, яке ви зараз джерело світла?

Номер слайду 12

Використані джерела https://osvitanova.com.ua/posts/5553-svitlana-roiz-42-praktyky-dlia-stiikosti https://nus.org.ua/articles/yak-uchytelyam-rozpochaty-navchalnyj-protses-42-praktyky-ta-18-vidpovidej-na-zapytannya-vid-svitlany-rojz/

Номер слайду 13

Дякую за увагу!

ppt
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Додано
28 лютого 2023
Переглядів
466
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку