Мета уроку: навчальна: поглиблювати предметні компетентності: створити умови для узагальнення знань учнів з теми, визначити і систематизувати морально-естетичні категорії, що сприяють формуванню особистісних компетентностей людини; розвивальна: розвивати комунікативні компетентності: вміння висловлювати аргументовані думки, творчі здібності, пізнавальну активність, уміння працювати в групах, стимулювати розвиток критичного мислення; виховна: виховувати ключові компетентності: моральні і духовні категорії становлення особистості НЛ – 4.
…цей день найкращий в цілому році; добрий , веселий, ласкавий, привітний день! Єдиний з усіх довгих днів, коли всі вузькі серця ширшають, єдиний день, коли всіх бідних людей вважають за своїх товаришів у житті, а не створіннями іншої породи… воно мені дало добро і буде ще його давати; я славлю його… Ч. Діккенс ЕПІГРАФ
До грошей рветься невгамовний люд, Забувши, що настане Божий суд… Група 2. Скрудж у зрілому віці, коли до нього прийшли Духи Свят. Самотній. Будь-які родинні стосунки обтяжують його. Вважає себе «господарем життя». Байдужий до думок, не чує і не хоче чути інших.. Робота в конторі стала невід’ємною частиною його життя, але вона не тішить його. Байдужий до майбутнього, вважає, що завтра нічого нового йому не принесе. Жмикрут, скупий, бездушний, байдужий, жорстокий…
Май душу, май серце і будеш людиною на всі часи… Міні – проект «Дозвольте вам дати пораду. Прислів’я про сім’ю, щастя». Всякий свого щастя коваль. Не родись багатий, а родись щасливий. Дожидай долі, то не матимеш і льолі. Щастя без розуму — торбина дірява. У сім’ї дружать – живуть - не тужать. Справжнє щастя завжди попереду. Щастя знає, кого шукає. Щастя дорожче багатства. Не обгороджуй себе тином, а приятелями. На світі все знайдеш, крім батька і матері.
Пуансетія – символ Різдва Цікаві думки, виписані із твору. « У людини душа не повинна бути замкнена, - треба, щоб вона зустрічалася зі своїми близькими, щоб мала співчуття до інших; коли душа не робила цього за життя, то має спокутувати це по смерті». Тінь Марлея. «Як люди живуть, такий їм має бути і кінець, коли вони не змінять свого життя». Скрудж. « Те зло, що він робить, карає його самого». Племінник. « Хто прийме кару за його лиху вдачу? Він сам». Племінник .