11 травня о 15:00Вебінар: Закінчення навчального року: документи, звіти, аналіз, планування та власний емоційний стан

Презентація на тему "Трикутник.Сума кутів Трикутника.Розв'язування задач"

Про матеріал
На слайда презентації розміщені ріноманітні інтерактивні вправи,заготовлені рисунки до задач,малюнкові завдання,цікава додаткова інформація.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

В 7 КЛАСІУРОК ГЕОМЕТРІЇ

Номер слайду 2

«Вчитися можна лише весело…. Щоб переварювати знання, треба поглинати їх з апетитом». Анатоль Франс

Номер слайду 3

Епіграф уроку:«Геометрія сповнена пригод, тому що за кожним завданням ховається пригода думки. Розв'язати задачу – це значить пережити пригоду». В. О. Проізволов

Номер слайду 4

ТЕМА УРОКУ: Трикутник. Сума кутів трикутника. Розв’язування задач.

Номер слайду 5

МЕТА УРОКУ: повторити теоретичний матеріал, застосовуючи його в конкретних ситуаціях, узагальнити, систематизувати, розширити та поглибити знання учнів про трикутники та їх властивості, формувати навички застосування теореми про суму кутів трикутника до розв’язування задач, показати застосування здобутих знань у практичній діяльності.

Номер слайду 6

Формувати в учнів різні групи компетенцій: Соціальні - бути готовим до громадського життя, уміння відстоювати свою точку зору, усвідомлення власного внеску в спільну роботу, здатність рефлексії;Полікультурні - опанувати засади культурного спілкування в ході обговорення проблеми, розвивати вміння вести групову бесіду;Інформаційні - уміння використовувати різноманітну інформацію, розширення кругозору, гнучкість застосування знань; Самоосвітні й самонавчання - розвивати ініціативність, готовність навчатися, пам'ять, увагу, естетичне сприйняття, пізнавальні здібності, самоконтроль за власною діяльністю

Номер слайду 7

Вправа «Дешифратор»

Номер слайду 8

30˚ – наук 64˚ – геометрія 113˚ – все 43˚ – розуму 96˚ – час 77˚ – мудріший78˚ – за 15˚ – гімнастика 90˚ – нашого

Номер слайду 9

Фалес Мілетський (625-547рр. до. н. е.). Фалес Мілетський (625-547рр. до. н. е.)

Номер слайду 10

А С В=?

Номер слайду 11

А С В

Номер слайду 12

АС=ВС АС В

Номер слайду 13

1. Прямокутний трикутник має кут 90°. 2. Відрізок, який сполучає вершину трикутника з серединою протилежної сторони називається – медіаною.3. Трикутник називають рівнобедреним, якщо в нього всі сторони рівні.4. Перпендикуляр, що проведений з вершини трикутника до протилежної сторони називається – бісектрисою. 5. Трикутник називають рівностороннім, якщо в нього дві сторони рівні. 6. Сума кутів трикутника дорівнює 180°. 7. Будь-який трикутник має одну бісектрису.8. В рівнобедреному трикутнику кути при основі рівні .9. Кут-геометрична фігура,яка складається з точки і двох променів,що виходять з цієї точки. 10. Існує трикутник, у якого два кути тупі. Вірю не вірю

Номер слайду 14

1. Прямокутний трикутник має кут 90°. (Так)2. Відрізок, який сполучає вершину трикутника з серединою протилежної сторони називається – медіаною. (Так)3. Трикутник називають рівнобедреним, якщо в нього всі сторони рівні. (Ні)4. Перпендикуляр, що проведений з вершини трикутника до протилежної сторони називається – бісектрисою. (Ні)5. Трикутник називають рівностороннім, якщо в нього дві сторони рівні. (Ні)6. Сума кутів трикутника дорівнює 180°. (Так)7. Будь-який трикутник має одну бісектрису. (Ні)8. В рівнобедреному трикутнику кути при основі рівні.(Так)9. Кут-геометрична фігура,яка складається з точки і двох променів,що виходять з цієї точки. (Так)10. Існує трикутник, у якого два кути тупі .(Ні)Вірю не вірю

Номер слайду 15

Бермудський трикутник

Номер слайду 16

РОБОТА з ПІДРУЧНИКОМ.

Номер слайду 17

Трикутник диявола,  трикутник дракона,  драконів трикутник, тихоокеанський трикутник  style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 18

Задача Кут при основі рівнобедреного трикутника у два рази більший, ніж кут при вершині. Знайти кути цього трикутника.

Номер слайду 19

Золотий трикутник

Номер слайду 20

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯПовторити §17, № 427, твір на тему «Де я бачу геометричну фігуру трикутник?» або казка про трикутники.

Номер слайду 21

Інтерактивна вправа «Результат»1. Відомим для мене на уроці було …2. Новим для мене на уроці було …3. Найбільше запам’яталося …

Номер слайду 22

ВСІМЗА УРОКДЯКУЮ

pptx
Додав(-ла)
Желізко Леся
Додано
23 березня 2020
Переглядів
690
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку