Презентація на тему "Трикутник.Сума кутів Трикутника.Розв'язування задач"

Про матеріал
На слайда презентації розміщені ріноманітні інтерактивні вправи,заготовлені рисунки до задач,малюнкові завдання,цікава додаткова інформація.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

В 7 КЛАСІУРОК ГЕОМЕТРІЇ

Номер слайду 2

«Вчитися можна лише весело…. Щоб переварювати знання, треба поглинати їх з апетитом». Анатоль Франс

Номер слайду 3

Епіграф уроку:«Геометрія сповнена пригод, тому що за кожним завданням ховається пригода думки. Розв'язати задачу – це значить пережити пригоду». В. О. Проізволов

Номер слайду 4

ТЕМА УРОКУ: Трикутник. Сума кутів трикутника. Розв’язування задач.

Номер слайду 5

МЕТА УРОКУ: повторити теоретичний матеріал, застосовуючи його в конкретних ситуаціях, узагальнити, систематизувати, розширити та поглибити знання учнів про трикутники та їх властивості, формувати навички застосування теореми про суму кутів трикутника до розв’язування задач, показати застосування здобутих знань у практичній діяльності.

Номер слайду 6

Формувати в учнів різні групи компетенцій: Соціальні - бути готовим до громадського життя, уміння відстоювати свою точку зору, усвідомлення власного внеску в спільну роботу, здатність рефлексії;Полікультурні - опанувати засади культурного спілкування в ході обговорення проблеми, розвивати вміння вести групову бесіду;Інформаційні - уміння використовувати різноманітну інформацію, розширення кругозору, гнучкість застосування знань; Самоосвітні й самонавчання - розвивати ініціативність, готовність навчатися, пам'ять, увагу, естетичне сприйняття, пізнавальні здібності, самоконтроль за власною діяльністю

Номер слайду 7

Вправа «Дешифратор»

Номер слайду 8

30˚ – наук 64˚ – геометрія 113˚ – все 43˚ – розуму 96˚ – час 77˚ – мудріший78˚ – за 15˚ – гімнастика 90˚ – нашого

Номер слайду 9

Фалес Мілетський (625-547рр. до. н. е.). Фалес Мілетський (625-547рр. до. н. е.)

Номер слайду 10

А С В=?

Номер слайду 11

А С В

Номер слайду 12

АС=ВС АС В

Номер слайду 13

1. Прямокутний трикутник має кут 90°. 2. Відрізок, який сполучає вершину трикутника з серединою протилежної сторони називається – медіаною.3. Трикутник називають рівнобедреним, якщо в нього всі сторони рівні.4. Перпендикуляр, що проведений з вершини трикутника до протилежної сторони називається – бісектрисою. 5. Трикутник називають рівностороннім, якщо в нього дві сторони рівні. 6. Сума кутів трикутника дорівнює 180°. 7. Будь-який трикутник має одну бісектрису.8. В рівнобедреному трикутнику кути при основі рівні .9. Кут-геометрична фігура,яка складається з точки і двох променів,що виходять з цієї точки. 10. Існує трикутник, у якого два кути тупі. Вірю не вірю

Номер слайду 14

1. Прямокутний трикутник має кут 90°. (Так)2. Відрізок, який сполучає вершину трикутника з серединою протилежної сторони називається – медіаною. (Так)3. Трикутник називають рівнобедреним, якщо в нього всі сторони рівні. (Ні)4. Перпендикуляр, що проведений з вершини трикутника до протилежної сторони називається – бісектрисою. (Ні)5. Трикутник називають рівностороннім, якщо в нього дві сторони рівні. (Ні)6. Сума кутів трикутника дорівнює 180°. (Так)7. Будь-який трикутник має одну бісектрису. (Ні)8. В рівнобедреному трикутнику кути при основі рівні.(Так)9. Кут-геометрична фігура,яка складається з точки і двох променів,що виходять з цієї точки. (Так)10. Існує трикутник, у якого два кути тупі .(Ні)Вірю не вірю

Номер слайду 15

Бермудський трикутник

Номер слайду 16

РОБОТА з ПІДРУЧНИКОМ.

Номер слайду 17

Трикутник диявола,  трикутник дракона,  драконів трикутник, тихоокеанський трикутник  style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 18

Задача Кут при основі рівнобедреного трикутника у два рази більший, ніж кут при вершині. Знайти кути цього трикутника.

Номер слайду 19

Золотий трикутник

Номер слайду 20

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯПовторити §17, № 427, твір на тему «Де я бачу геометричну фігуру трикутник?» або казка про трикутники.

Номер слайду 21

Інтерактивна вправа «Результат»1. Відомим для мене на уроці було …2. Новим для мене на уроці було …3. Найбільше запам’яталося …

Номер слайду 22

ВСІМЗА УРОКДЯКУЮ

pptx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
1845
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку