Робота в групах. Перша група За матеріалом підручника побудувати опорну схему «Неозначено-особові речення» ( ст. 150). Друга група. З речень виписати дієслова, визначити спосіб морфологічного вираження (спосіб, час, особу, число). Незнайому людину в селі зустрічали щирим і світлим «Добрий день!»До близьких знайомих, вітаючись, звертаються на ім’я чи ім’я по батькові, приязно усміхаючись. Пошанним «Ви» користуватимуться на початку знайомства.
Завдання-пошук. Перепишіть речення, підкресліть граматичну основу в кожному реченні, визначте особу, число та час дієслів-присудків у неозначено-особових реченнях. У Київській Русі існували ради городян. Їх називали «віча». На таких радах обговорювали й розподіляли посади в державі, визначали організацію війська, укладали угоди, оцінювали діяльність князя (З підручника історії). Називали – ІІІ особа множини, минулий час.
Вправа-трансформація. Перебудуйте двоскладні речення на односкладні неозначено-особові. ЗРАЗОК. Повага здобувається по краплях. – Повагу здобувають по краплях. Комп’ютерні засоби зв’язку використовуються з кінця ХХ ст. Комп’ютерна мережа Інтернет була створена в 70-их рр. ХХ ст. Так названо всесвітню асоціацію комп’ютерних мереж, об’єднаних в єдину систему. ЗНАЙДИ ПОМИЛКУ!