20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Презентація "Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини"

Про матеріал
Розкрити образ Джорджа; розвивати навички аналізу художнього твору фантастичного змісту, вчити формувати власну думку, аналізуючи художній текст.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини

Номер слайду 2

Люди на Землі повинні Товаришувати. Я завжди прагнувце підкреслити в своїх творах…Айзек Азімов

Номер слайду 3

“Вільне письмо”Якою я бачу школу майбутнього?

Номер слайду 4

Евристична бесіда Сформулюйте тему та ідею твору. У чому полягають особливості композиції твору?Чиїми очима читач бачить більшу частину подій у творі?Який проміжок часу охоплюють ці події? Яким постає Джордж на початку оповідання? Зачитайте його портрет. За допомогою яких художніх засобів зображено Джорджа? Як передано його душевний стан?Яку таємницю зберігав юнак протягом десяти років і чому не міг ні з ким нею поділитися? Як ви розумієте слово «практичність»? Які епізоди зі твору яскраво підтверджують те, що Джордж практичний?Як Джордж виявляє себе в День Освіти? Що дало підстави зробити лікарю висновок про винятковість юнака?Яке значення в розкритті характеру Джорджа мав епізод спілкування з новіанином?Хто з персонажів відіграв важливу роль в житті Джорджа? Аргументуйте свою думку.

Номер слайду 5

Складання паспорта – анкети головного героя твору{775 DCB02-9 BB8-47 FD-8907-85 C794 F793 BA}Ім’я героя. Твір, у якому він діє, автор твору. Вік. Батьки. Професія, яку мріє здобути. Місце проживання героя. Місце, де відбуваються подіїСитуація, в яку потрапив герой; його дії і поведінка в цій ситуаціїРиси характеру героя

Номер слайду 6

Який фах обрав Джордж Плейтен до Дня Освіти? Ким хотів стати Тревіліян?

Номер слайду 7

Робота з таблицею{775 DCB02-9 BB8-47 FD-8907-85 C794 F793 BA}Джордж Плейтен. Тревіліян. Соціальний стан героїв. Батько: дипломований трубоукладач на ЗемліБатько: дипломований металург на планеті Новія. Моральні цінностіСором’язливий, добрий, має гідність, цілеспрямованість, вміє співчувати Самовпевнений, пихатий, байдужий. Ставлення о вибору професії та самостійного здобуття знань. Читає багато книжок, самостійно вивчає дисципліни, які йому знадобляться у роботі програміста. Впевнений, що буде металургом, як батько; насміхається з Плейтена та його допитливістю; нічого не читаєМрії про професію. Мріє стати дипломованим програмістом на планеті класу АМріє стати дипломованим металургом на планеті Новія. Доля героїв після Дня Освіти. Потрапляє до інтернату для недоумків, не знаючи про своє справжнє призначення. Залишився на Землі, тому що знав апарат Хенслера, а для Новії треба було знання апарату Бімена Хто, на вашу думку, досяг у житті більшого? Чому?

Номер слайду 8

Бесіда. У чому виявилась незвичайність героя?Чим образ Джорджа виявився цікавим для вас?Ким ви в майбутньому хочете стати? Чому?

Номер слайду 9

Творче завдання1 група. Складіть «рецепт успіху».2 група. Візьміть інтерв’ю у Джорджа Плейтена та Тревіліяна.

Номер слайду 10

Домашнє завдання. Уміти характеризувати героїв, висловлювати свої почуття, думки та враження. Скласти план оповідання

Номер слайду 11

pptx
Додано
23 квітня
Переглядів
190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку