20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Презентація "Особливості дитячого світу в оповіданні Г.Уеллса «Чарівна крамниця»

Про матеріал
Дослідити динаміку образів головних героїв твору, проаналізувати світосприйняття дитини і дорослого у творі; розвивати логічне та образне мислення,здатність давати власне тлумачення зображуваним у творі подіям; сприяти вихованню моральних якостей учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Особливості дитячого світу в оповіданні Г. Уеллса «Чарівна крамниця»

Номер слайду 2

Своїми найбільшими набуткамилюдство завдячує уяві. Герберт Уеллс

Номер слайду 3

 Продовжити речення Герберт Уеллс – це…   «Чарівна крамниця» - це…   Оповідач – це…

Номер слайду 4

 Проблемне питання Які цінності утверджує англійський письменник-фантаст Г. Уеллс в оповіданні «Чарівна крамниця»?

Номер слайду 5

Вибірковий переказ«Сприйняття подій батьком»«Сприйняття подій сином»

Номер слайду 6

Складання схем. Зміна почуттів батька. Байдужість –> здивування –> задоволення –> тривога –>  підозра й побоювання –> обурення –> нерозуміння. Стан сина Цікавість –> подив –> захоплення –> схвильованість – >радість

Номер слайду 7

 Підсумкова бесіда. Що символізує чарівна крамниця?   Яку роль у творі відіграє епізод про розбещеного хлопчика?   Поміркуйте, чому по-різному сприймають побачене в крамниці батько і син?   Як ви розумієте слова з казки Гофмана: «…Всюди можна побачити, якщо в тебе є очі, блискучі різдвяні гаї, прозорі марципанові замки – одне слово, найдивовижніші, найчудовіші речі…»

Номер слайду 8

Домашнє завдання. Написати твір-роздум про свої улюблені речі або іграшки «Світ, який для мене завжди живий…».

pptx
Додано
30 квітня
Переглядів
104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку