Спостереження. Виразно прочитайте речення, опустивши виділені слова. Чому без них речення неконкретні? Поставте питання присудків до виділених слів. На що ці слова вказують? Прочитайте речення повністю. Дайте визначення обставини як другорядного члена речення. Ми ходили в садок. Вдень піднялася піщуга й засипала грядки. Ми приходимо у світ для любові. Він знехотя позіхнув і глянув на мене. З голоду та холоду і півень не співає.
ВИДИ ОБСТАВИНВид. Що означаєПитання, на які відповідаєПриклади. Способу діїСпосіб здійснення дії, вияву ознакияк? яким способом?Сидять поруч. Міри і ступеняІнтенсивність дії чи ознаки, міру їх виявуякою мірою? як часто? скільки разів? наскільки?Постукав тричі. Місця. Місце дії, напрям рухуде? куди? звідки?Ішов уперед. Часу. Час дії, її часову межуколи? з якого часу? доки? відколи? як довго?Завжди хвилювався. Причини. Причину, підставу виникнення дії чому? з якої причини? через що?Сказав згарячу. Мети. Мету дії навіщо? з якою метою? для чого?Пішли спати. Умови. Умову, за якої відбувається чи може відбутися діяза якої умови?Прийдемо за наявності запрошення. Допусту. Умову, всупереч якій відбувається діянезважаючи на що? усупереч чому?Прийшов попри всі попередження.
Завдання{E929 F9 F4-4 A8 F-4326-A1 B4-22849713 DDAB}Розподіліть словосполучення за видами вжитих у них обставин. Скористайтеся QR-кодом або натисніть на посилання в чаті (https://learningapps.org/watch?v=pv02qsd1t20 ), щоб відкрити вправу. Після виконання скріншот з результатом відправте учителю.
Завдання{E269 D01 E-BC32-4049-B463-5 C60 D7 B0 CCD2}Відновіть прислів’я і приказки, вставивши замість пропусків обставини. Скористайтеся QR-кодом або натисніть на посилання в чаті (https://learningapps.org/watch?v=pead7m6rn20 ), щоб відкрити вправу. Після виконання скріншот з результатом відправте учителю.