Презентація "Організація і техніка обслуговування у барах класу люкс"

Про матеріал
Презентація "Організація і техніка обслуговування у барах класу люкс", матеріали для уроків виробничого навчання для професії "Майстер ресторанного обслуговування"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Міністерство освіти та науки України Департаментом освіти та науки. Полтавської обласної державної адміністраціїПолтавський професійний ліцей”Організація і техніка обслуговування у барах класу люкс”

Номер слайду 2

Вступ. Ресторанне господарство це - вид економічної діяльності суб’єктів господарської діяльності щодо надання послуг для задоволення потреб споживачів у харчуванні з організацією дозвілля або без нього. Заклад ресторанного господарства – це організаційно-структурна одиниця у сфері ресторанного господарства, яка здійснює виробничо- торгівельну діяльність: виробляє і доготовляє, продає та організовує споживання продукції власного виробництва й закупних товарів, а також надає послуги з організації дозвілля.

Номер слайду 3

1.1 Характеристика підприємств бару класу «люкс»Бар - підприємство ресторанного господарства з барною стійкою, яке реалізує змішані напої, міцні алкогольні, слабоалкогольні і безалкогольні напої, закуски, десерти, борошняні кондитерські і булочні вироби, товари промислового виробництва. Бари підрозділяються на класи: «люкс», «вищий»і «перший». Бари люкс відрізняються високим класом архітектурно-художнього оформлення торгових приміщень та технічного оснащення, вишуканістю інтер'єру, високим якістю обслуговування, широким асортиментом напоїв, вітчизняних і зарубіжних, багатим вибором фірмових виробів і страв.

Номер слайду 4

1.2 Меню підприємства. Меню - це систематизований асортиментний перелік страв і напоїв, рекомендованих споживачам.

Номер слайду 5

Меню поділяється на такі види : З вільним вибором стравскомплектованих обідів, сніданків і вечері денного раціонудієтичне дитяче харчуваннябанкетне спеціальних видів обслуговування

Номер слайду 6

1.3 Столовий посуд, прибори, інвентар, білизна

Номер слайду 7

1.4 Підготовка торгового залу до обслуговування. Підготовка торгових приміщень до прийому споживачів передбачає їх прибирання, розставляння меблів, одержання столового посуду і наборів, столової білизни та сервірування столів.

Номер слайду 8

1.5 Обслуговування відвідувачів. Бармен - це людина, яка працює за барною стійкою, відповідно до правил та атмосфери закладу. Він вітає, інформує, дає поради споживачам, приймає і виконує їх замовлення. У барах застосовуються різні методи обслуговування відвідувачів: самообслуговування, обслуговування офіціантами і комбіноване обслуговування.

Номер слайду 9

2.1 Історія виникнення Батьківщина барів – Америка. Попередниками барів були різні кафе, які були поділені дерев’яним бар’єром на дві частини: буфет і приміщення для відвідувачів, що й зумовило назву «бар». Історія виникнення бару починається з XVIII століття. Господарі трактирів тоді не безпідставно відгороджувалися від відвідувачів міцним бар'єром, виставляючи на масивну стійку ковбоям і різноманітним мандрівникам келих напою, сандвіч чи гірку смажених земляних горіхів. За багато років бари зазнали низку змін, але сам характер обслуговування в барах «без затримки» закріпився.

Номер слайду 10

2.5 Санітарно-гігієнічні вимоги до працівників і до обладнення під час організації підприємств бару класу «люкс»На підприємствах повинні працювати тільки здорові люди. При влаштуванні на роботу вони мусять обов'язково пройти медичний огляд і дослідження на бацилоносійство, глистоносійство. Медичний контроль за станом здоров'я проводять періодично залежно від характеру дослідження. Дотримання правил особистої гігієни працівниками харчових підприємств і торгівлі є важливою умовою для профілактики ряду інфекційних захворювань і харчових отруєнь.

Номер слайду 11

2.6 Устаткування, яке покращує роботу підприємств бару класу «люкс»Устаткування, за допомогою якого здійснюється обслуговування споживачів, є дуже різноманітним і виконує різні функції. Процес обслуговування споживачів підприємств ресторанного господарства вимагає застосування різноманітних засобів та предметів праці, до яких належить торговий, технологічний, господарський інвентар, столовий посуд та набори, білизна, тканини, папір та паперові вироби, сировина, продовольчі товари та напої тощо. Зазвичай, барна стійка комплектується холодильними шафами для напоїв,льодогенератором, модулем для пивної вежі, апаратами для розливу газованих напоїв.

Номер слайду 12

Кавоварка. Холодильна шафа. Льодогенератор

Номер слайду 13

Висновок. Метою роботи було набуття навичок практичного застосування теоретичних знань, набутих за період навчання, розвиток аналітичного мислення у роботі з документами, та набуття досвіду користування довідковою, науковою, навчальною літературою, нормативними та законодавчими документами. Що повністю описано в даній курсовій роботі. У ході виконання роботи була досягнута її основна мета і вирішені всі завдання.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чунихина Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додав(-ла)
Динник Ольга
Додано
17 травня 2021
Переглядів
1823
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку