Спочатку магазин спеціалізувався на продажу книг з головною особливістю перед конкурентами. Цією особливістю стала доставка книг будь-якому читачеві в будь-яке місце. Одна з якостей Джеффа Безоса, яка допомогла компанії домогтися успіху – це те, що він завжди стежив за тим, щоб книги доставлялися в охайній упаковці. Крім того, йому було важливо, щоб клієнти завжди отримували повідомлення про новинки та могли прочитати відгуки від тих, хто вже прочитав книгу.
Принципи Джеффа Бізнесмен не сприймає багатозадачність і керується принципом одна справа за раз, але з максимальною концентрацією над завданням. Основне правило бізнесмена – вихід із зони комфорту і вибір ризику, а також експериментів. Саме це правило допомогло йому зробити зі звичайного книжкового магазину світового гіганта. На думку Джеффа Безоса, власні помилки й поразки – це необхідність і досвід, який допомагає досягти успіху. Ще один головний принцип Безоса – ніколи не зупинятися у розвитку, яких би вершин не досягла людина. Важливі справи плануває на ранок задля кращої роботи мозку Спати не менше восьми годин є важливим. Сон – пріоритет бізнесмена.
Принципи лідерства Amazon.com. Клієнт – понад усе. Гіпервідповідальність. Знаходження нових, нестандартних способів вирішення завдання і спрощення справ Розвиток бізнес-чуття. Наймання кращих талантів і інвестиції в їхній розвиток. Підтримка високої планки. ‘ Масштабне мислення. Швидкість прийняття рішень. Економність – must-have. Відкритість до думки інших людей. Орієнтація на результат.