Хто це?Ім’я – Джеффрі Престон Безос
Дата народження – 12 грудня 1964 року.
Завжди виявляв інтерес до техніки й тому після школи вступив до Принстонського університету на кафедру електронно-вимірювальних приладів та інформатики.
Після випуску зосередився на відкритті власної справи.
Номер слайду 3
До 1994 року Джефф Безос працював в різних компаніях і навіть займав пост віцепрезиденту компанії D. E. Shaw & Co. Але думка про власний бізнес не покидала його, тому влітку 1994 року він покинув пост і заснував інтернет-магазин Amazon.com.
Номер слайду 4
Спочатку магазин спеціалізувався на продажу книг з головною особливістю перед конкурентами. Цією особливістю стала доставка книг будь-якому читачеві в будь-яке місце. Одна з якостей Джеффа Безоса, яка допомогла компанії домогтися успіху – це те, що він завжди стежив за тим, щоб книги доставлялися в охайній упаковці. Крім того, йому було важливо, щоб клієнти завжди отримували повідомлення про новинки та могли прочитати відгуки від тих, хто вже прочитав книгу.
Номер слайду 5
Далі успіх компанії тільки продовжував зростати, додаючи в продаж нові товари й техніку. Зараз всі знають компанію як світового лідера у сфері ритейлу.
Номер слайду 6
Принципи Джеффа Бізнесмен не сприймає багатозадачність і керується принципом одна справа за раз, але з максимальною концентрацією над завданням. Основне правило бізнесмена – вихід із зони комфорту і вибір ризику, а також експериментів. Саме це правило допомогло йому зробити зі звичайного книжкового магазину світового гіганта.
На думку Джеффа Безоса, власні помилки й поразки – це необхідність і досвід, який допомагає досягти успіху.
Ще один головний принцип Безоса – ніколи не зупинятися у розвитку, яких би вершин не досягла людина.
Важливі справи плануває на ранок задля кращої роботи мозку
Спати не менше восьми годин є важливим. Сон – пріоритет бізнесмена.
Номер слайду 7
Принципи лідерства Amazon.com. Клієнт – понад усе. Гіпервідповідальність.
Знаходження нових, нестандартних способів вирішення завдання і спрощення справ
Розвиток бізнес-чуття.
Наймання кращих талантів і інвестиції в їхній розвиток.
Підтримка високої планки. ‘
Масштабне мислення. Швидкість прийняття рішень. Економність – must-have. Відкритість до думки інших людей. Орієнтація на результат.
Номер слайду 8
Джерело інформаціїhttps://hurma.work/blog/dzheff-bezos-istoriya-uspihu-princzipi-upravlinnya-lyudmi-ta-vedennya-biznesu/