Презентація допоможе учням створити ейдос-конс теортичного матеріалу, а також повторити попередньозасвоєні знання із синтаксису, пунктуації, морфології.
Види мовленнєвої діяльностіРецептивні види: читання, аудіювання. Продуктивні види: говоріння, письмо
Номер слайду 2
АУДІЮВАННЯ 45 %ГОВОРІННЯ 30%ЧИТАННЯ 16%ПИСЬМО 9%
Номер слайду 3
Тема. Особливості аудіювання. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне)
Номер слайду 4
МЕТА
Номер слайду 5
Аудіювання – це рецептивний вид мовленнєвої діяльності, що полягає в одночасному сприйнятті на слух і розумінні людського мовлення, є основою спілкування. Розрізняють репродуктивне та продуктивне аудіювання. Основною ознакою репродуктивного аудіювання, на відміну від продуктивного, є повторювання усної інформації. У школі до репродуктивного аудіювання вдаються в процесі проведення усних переказів та підготовки до творчих робіт. У природній ситуації спілкування співрозмовники вдаються до продуктивного аудіювання. Сприймати усну інформацію можна: глобально (ознайомлювально), докладно (вивчально), критично.
Номер слайду 6
Вимагає від читача загального охоплення змісту повідомлення: уміння визначити тему, основну думку, ділити текст на смислові частини, розрізняти композиційні елементи. Передбачає найповніше сприймання змісту повідомлення усвідомлення деталей змісту кожного з його елементів. Вимагає детального аналізу сприйнятих тверджень; висловлення власної думки, оцінки з приводу почутого; критичного осмислення сприйнятого на слух. Вивчальне. Ознайомлювальне. Критичне
Номер слайду 7
АУДІЮВАННЯОЗНАЙОМЛЮВАЛЬНЕВИВЧАЛЬНЕКРИТИЧНЕ
Номер слайду 8
Він зрозумів що п’єса про міщанство цілком могла б стати тим новим струменем який освіжить тематичну одноманітність українського реперуару де до цього часу переважали твори на сільську тематику.1 гр. Поставити розділові знаки, підкреслити граматичну основу.2 гр. Накреслити схему, зробити синтаксичний розбір.3 гр. Зробити морфологічний аналіз виділених (червоним) слів. 4 гр. Накреслити схему виділеного словосполучення, зробити аналіз. Поставити розділові знаки в реченні, підкреслити граматичну основу, зробити повний синтаксичний аналіз, визначити, до якої частини мови належить кожне слово, накреслити схему речення.
Номер слайду 9
Записати числівники словами, поставивши їх у формі Р.в (відм.кільк. числ).1890 - тисячі восьмисот дев’яноста32 – тридцяти двох16 – шістнадцяти35 – тридцяти п’яти1883 – тисячі восьмисот восьмидесяти(тьох) троьх
Номер слайду 10
Домашнє завдання. До запропонованих текстів скласти тестові завдання (12 тестів по чотири варіанти відповідей)