Презентація педагогічного досвіду “Використання передових комп’ютерних технологій на уроках математики та інформатики як  умова розвитку інформаційно-технологічної компетентності

Про матеріал
Враховуючи той факт, що володіння інформаційними технологіями, технічними і програмними засобами на сьогоднішній день стає нормою для сучасної людини, яка прагне досягти високого статусу в суспільстві, а фундамент формування інформаційних компетенцій закладається саме в школі, то актуальність теми дослідження стає очевидною.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема досвіду:“Використання передових комп’ютерних технологій на уроках математики та інформатики як  умова розвитку інформаційно-технологічної компетентності учнів”Пуздренко Олексій Валерійович. Посада: вчитель математики та інформатики. Освіта: вища,Криворізький державний педагогічний інститут. Фізико-математичний факультет.(спеціальність математика). Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії. Стаж роботи: 26 років.

Номер слайду 2

Провідна ідея досвіду: Пробудити інтерес учнів до навчання, зацікавити їх на уроках і зробити так, щоб вивчення математики було для учнів доступним, ненав’язливим, з позитивними емоціями. Мета: Створити умови для формування інформаційної компетентності учнів на уроках математики, навчити самостійно мислити, озброїти необхідними для цього знаннями, вміннями та навичками

Номер слайду 3

Актуальність: Враховуючи той факт, що володіння інформаційними технологіями, технічними і програмними засобами на сьогоднішній день стає нормою для сучасної людини, яка прагне досягти високого статусу в суспільстві, а фундамент формування інформаційних компетенцій закладається саме в школі, то актуальність теми дослідження стає очевидною.

Номер слайду 4

Метою базової середньої освіти є розвиток природних здібностей,інтересів,обдарувань учнів,необхідних для свідомого вибору подальшого життєвого шляху та самореалізації. Метою математичної освітньої галузі є розвиток особистості учня через формування математичної компетентності у взаємозв’язку з іншими ключовими компетентностями для успішної освітньої та подальшої професійної діяльності впродовж життя. Якість математичної підготовки молодого покоління –індикатор готовності суспільства до соціально-економічного розвитку. Від неї залежить науковий,технологічний,економічний потенціал держави. Виходячи з цього, вважаю необхідним працювати над підвищенням якості шкільної природничо-математичної освіти

Номер слайду 5

Я вважаю,що сучасні педагогічні технології в поєднанні з інформаційними технологіями можуть істотно підвищити ефективність освітнього процесу. Тому тема над якою я працюю “Використання передових комп’ютерних технологій на уроках математики та інформатики як  умова розвитку інформаційно-технологічної компетентності учнів” У своїй роботі поєдную традиційні методи навчання та сучасні інформаційні технології. Надаю перевагу інформаційно-комунікаційній технології, а також її інтеграції з іншими перспективними освітніми технологіями, такими як: особисто-орієнтованого навчання, проектною, інтерактивного навчання, проблемного навчання, розвивального навчання Д. Б. Ельконіна-В. В. Давидова, що дозволяє відкрити нові можливості викладання предмету, чим сприяю підвищенню практичної спрямованості навчання математики

Номер слайду 6

У своїй роботі використовую дослідження О. Пометун, Є. Коротаєвої, О. Зеленського, О. Полат, Р. Пастушенка та інших, які надають можливість окреслили шляхи формування предметних компетентностей засобами навчальних предметів, індивідуальних  особливостей учнів, потреб соціуму тощо. Ці завдання реалізую через активну та інтерактивну моделі навчання.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

МNSМNSС ВАОсобливістю Програми Microsoft Office Power. Point є можливість додавання анімаційних ефектів до об'єктів, що розміщуються на слайдах. Це забезпечує кращу наочність та динамічність показу і в результаті – більшу ефективність презентаціїРівність. Фігур. Приклади слайдівпрезентаційних робіт

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Learning. Apps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань. Сервіс Learningapps є додатком Web 2.0 для підтримки освітніх процесів у навчальних закладах різних типів. Конструктор Learningapps призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу. Сервіс Learningapps надає можливість отримання коду для того, щоб інтерактивні завдання були розміщені на сторінки сайтів або блогів викладачів і учнів.

Номер слайду 12

Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ Learning. Apps.

Номер слайду 13

Одним з перших в Україні педагогічних програмних засобів був програмний комплекс для підтримки навчання математики GRAN, розробка якого розпочалася у 1989 році авторським колективом під керівництвом відомого українського вченого Мирослава Івановича Жалдака, академіка АПН України, доктора педагогічних наук, професора. Функції програми:1. Виконання обчислень (є калькулятор)2. Побудова графіків функцій3. Розв’язування рівнянь і систем рівнянь графічним способом. Моделюючі програми Gran- 1, Gran-2 D, Gran-3 D

Номер слайду 14

Педагогічний програмний засіб "GRAN1" Засіб надає можливість зробити графічний аналіз функцій. Педагогічний програмний засіб GRAN-2 DПрограма призначена для графічного аналізу систем геометричних об'єктів на площиніПедагогічний програмний засіб GRAN-3 DППЗ дозволяє створювати та оперувати моделями геометричних об'єктів поданих нижче типів: точка, відрізок, ламана, площина, многогранник, поверхня обертання та довільна поверхня, при цьому можливе задання об'єктів у різний спосіб. Моделюючі програми Gran- 1, Gran-2 D, Gran-3 D 6 Автори (c): проф. Жалдак М.І., доц. Горошко Ю. В.

Номер слайду 15

Програмно-методичний комплекс GRAN 

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Програмно-методичний комплекс Математика, 5-6 класи Setup.exe

Номер слайду 18

Програмний засіб “Graphics” Графики функцій

Номер слайду 19

Програмний засіб “Graphics” Графики функцій

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Використані сайтиhttp://myblogmelnichenko.blogspot.com/2016/05/geogebra_17.htmlhttp://www.myshared.ru/slide/1125743/ http://osnova.com.ua/items/itemnovember-2017 http://internetservisi.blogspot.com/p/learning-apps.html http://sergeyk.kiev.ua/conspect/comp-tech/Advanced. Grapher.shtml

Номер слайду 24

Успіхів Вам! Дякую за увагу!- підвищити інформативність уроку;- стимулювати мотивацію навчання;- підвищити наочність навчання;- здійснити повторення найбільш складних моментів;- реалізувати доступність і сприйняття інформації за рахунок паралельного представлення інформації у візуальній і слуховій формах;- створити викладачу комфортні умови роботи на уроці. Використання засобів комп'ютерних інформаційних технологій дозволяє:

pptx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
16 червня 2022
Переглядів
331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку