Презентація до уроку "Перетворення графіків функцій", яка використовується на всіх етапах уроку та дає можливість учителю швидко перевірити виконане завдання.
Тема уроку Побудова графіків функцій і рівнянь за допомогою геометричних перетворень(11 клас)
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Що таке функція?Що таке область значень функції?Що таке область визначення функції?4. Графік непарної функції … відносно…5. Графіком функції у=х2 є … 6. Функція у=kх називається … 7. Функція називається … 8. Графіком функції є…Бліц опитування
Номер слайду 4
Вправа “Мікрофон”Як ви вважаєте, чи достатньо оволодіти лише теоретичними знаннями про елементарні функції?
Номер слайду 5
Мета урокуудосконалювати навички перетворення графіків функцій: f(x) f(x)+a; f(x) f(x+a); f(x) k f(x); f(x) - f(x) та побудови графіків функцій з використанням зазначених перетворень графіків;вчитися розпізнавати функцію за її графіком; сприяти формуванню пізнавальної компетенції та особистісному зростанню;розвивати уяву, математичну культуру мови, творче, асоціативне та критичне мислення;виховувати увагу, активність, естетичний смак, почуття єдності та відповідальності за спільну справу.
Номер слайду 6
Епіграф уроку. Не достатньо мати лише добрий розум, головне - це раціонально застосовувати його Р. Декарт
Номер слайду 7
Симетрія відносно осі Оххуху
Номер слайду 8
Паралельне перенесення вздовж осі ординат
Номер слайду 9
Паралельне перенесення вздовж осі абсцис
Номер слайду 10
ху. Модуль в квадратичній функції.4- 42- 2
Номер слайду 11
Вправа. Визнач положення параболи
Номер слайду 12
Номер слайду 13
y=x2 Визначити, графік якої функції побудовано:
Номер слайду 14
y=x2 Визначити, графік якої функції побудовано:
Номер слайду 15
y=x2 Визначити, графік якої функції побудовано:
Номер слайду 16
y=x2 Визначити, графік якої функції побудовано:
Номер слайду 17
y=x2 Визначити, графік якої функції побудовано:
Номер слайду 18
y=x2 Визначити, графік якої функції побудовано:
Номер слайду 19
y=x2 Визначити, графік якої функції побудовано:
Номер слайду 20
y=-(x+5)2+4y=x2
Номер слайду 21
Математичне лото. Вправа: «Встанови відповідність»: поставити у відповідність до кожного графіка аналітичний запис відповідної функції
Номер слайду 22
1 б2 ж4 г3 а5 в. Відповідь 6 д
Номер слайду 23
Практичне завдання. Робота в групах з завданнями ЗНО на 10 хв Скористайтеся опорними конспектами
Номер слайду 24
Відповіді 1 група1 Д2 Д3 Г4 Г5
Номер слайду 25
Відповіді 2 група1 А2 Д3 Д4 А5
Номер слайду 26
Підсумок уроку. Чи була досягнута зазначена мета уроку? Чи сподобався вам урок? Чому? Ваші пропозиції щодо подальшої співпраці.
Номер слайду 27
Нехай ця парабола -парасолька захищає вас від всяких негараздів
Номер слайду 28
§2, п.10, підручник 9 класуhttps://uk.wikipedia.org/wiki/ перетворення графіків функцій. Домашнє завдання
Номер слайду 29
Панченко А.І. Автор вчитель Лохвицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3