Презентація створена, щоб зацікавити учнів вивчати математику. Показати як знання математики можуть не тільки полегшити життя, а навіть врятувати його.
На початку учні обговорюють хід проекту .Учні організовують розподіл завдань для виконавців . Потім вони досліджують матібліотек , друковані та електронні публікації . Добирають ілюстрації відповідно змісту . Під керівництвом вчителя вчаться розробляти презентації. Створюють презентацію в режимі Power Point. Досліджують статистику використання математичних понять ,знань у своїй галузі ,будують діаграму кількості в середовищі Exel , а потім спільно формулюють загальні висновки , створюють підсумкову діаграму . Учні планують створення публікації у вигляді інформаційного бюлетеня . Навчаються створювати публікацію в програмі Publisher. “Впаду я , вражений стрілою, чи мимо пролетить вона…” “ Чи знав Ленський теорію ймовірностей ? Проект виконали учні 11 класу
Супротивники на початку дуелі стояли на відстані 32 кроків один від одного. Потім за сигналом секунданта вони почали сходитися. Цілитися можна було, лише зробивши 4 кроки, коли відстань скорочувалась до 24 кроків (32-4*2) Щоб відповісти на це питання, ми провели такі дослідження і виявили:
Ймовірність влучання Онєгіна в Ленського на дуелі = ймовірність влучання Онєгіна на першому кроці + ймовірність влучання Онєгіна на п’ятому кроці=0,1+0,49=0,59 Ймовірність влучання Ленського в Онєгіна на дуелі = ймовірність влучання Ленського на першому кроці + ймовірність влучання Ленського на п’ятому кроці=0,09+0,22=0,31