Презентація " Петро Осадчук "Стежка"

Про матеріал
Презентацію створено до додатку до підручника "Українська мова та читання" "Перлинка". Відповідає типовим освітнім програмам для 3 класів під керівництвом О.Я.Савченко та Р.Б.Шияна.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЛІТЕРАТУРНЕЧИТАННЯУрок 8 Петро Осадчук«Стежка»

Номер слайду 2

Я зможу сьогодні добре працювати на уроці. Я особистість творча. Я бажаю всім однокласникам успіхів на сьогоднішньому уроці.

Номер слайду 3

РОЗЧИТУВАННЯ

Номер слайду 4

Номер слайду 5

СКОРОМОВКА

Номер слайду 6

Вибіг Гришка на доріжку – На доріжці сидить кішка. Взяв з доріжки Гришка кішку Хай спіймає кішка мишку!

Номер слайду 7

ЧИСТОМОВКА

Номер слайду 8

Ли-ли-ли - пісню дружно почали, Ло-ло-ло - діло в нас на лад пішло, Ем-ем-ем - радість людям ми несем, Ли-ли-ли - дуже раді всі були.

Номер слайду 9

Перевірка домашнього завдання

Номер слайду 10

Петро Осадчук«Стежка»

Номер слайду 11

Петро Осадчук. Народився Петро Осадчук 2 грудня 1937 року на Івано-Франківщині в сім'ї хліборобів. З важкого повоєнного дитинства запам'яталося, як з однолітками блукав у лісі, де не тільки слухав пташиний щебет, а й шукав грибів і диких ягід, як ходив з матір'ю в поле, прилучаючись до хліборобської праці. А вечорами при гасовому каганці зачитувався книжками. Вірші почав публікувати ще в студентські роки в газетах і журналах. Сенс свого життя визначив одним реченням: «Вище України тільки небо, але й небо над Україною – Україна!»

Номер слайду 12

ТЛУМАЧНИЙ СЛОВНИЧОКЩОДУХУ – з найбільшою швидкістю; якнайшвидше, поспішно. ШИБКА - скло в рамі вікна, дверей У супрязі – разом, спільно об'єднавшись

Номер слайду 13

Біг я стежкою до хати —Дощ хапав мене за п'яти. Біг я стежкою щодуху —Дощ кричав мені над вухом:«Я заллю тебе водою,Як зрівняюся з тобою,Під ногами в тебе, хлопче,Скоро річка захлюпоче!»Але стежка — молодчина! —Прудко бігати навчила: Я домчав-таки до хати —Дощ не зміг мене піймати.

Номер слайду 14

Тому він зі злості в шибку. Барабанить швидко-швидко. Тому він в супрязі з вітром. Нагинав додолу віти. Але згодом до кімнати. Сонце глянуло крилате,І побачив я, що злива. Стежку геть усю залила,І вона тремтить, неначе. Під водою тихо плаче... Жаль, що я не зміг сховати. Свою стежечку до хати.

Номер слайду 15

ПОМІРКУЙРозглянь мапу думок героя вірша. Які почуття хлопчика передано виділеними в тексті словами?Заспокоївся, коли домчав до хати. Розповідаю спокійно, повільно. Біжу щодуху, хвилююся, бо дощ доганяє. Розповідаю швидко.

Номер слайду 16

1. Прочитай вірш виразно, змінюючи темп, передай голосом почуття хлопчика. 2. Прочитай слова, якими поет описав дощ і стежку як живих істот. З якою метою він це зробив?

Номер слайду 17

Гра «Шукаємо рими»До хати –Щодуху –Водою – Хлопче –Молодчина – До хати – В шибку – До кімнати – Неначе – Сховати -

Номер слайду 18

Робота в зошитіАналіз тексту Назва твору. Автор твору. Жанр твору. Головні герої Основна думка

Номер слайду 19

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯПрочитайте виразно текст на сторінках 22 - 23. С. 22 - 23, чит.

Номер слайду 20

Інтернет - ресурси

Номер слайду 21

Використані джерелаІнтернет - ресурсиhttp://abetka.ukrlife.org/virshi_dytynstva39.htmlhttps://docs.google.com/document/d/1 DHIJ3a. VF97 GVo6x. EIw. GLyk. JSf. OR9g9f9 YNj1 V3tu. Vz. A/edithttps://www.pinterest.com/Pinterest. UA/https://www.youtube.com/watch?v=w. Qs. KW3 Our-M

pptx
Додано
7 вересня
Переглядів
150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку