Календарно-тематичне планування уроків
літературного читання
3,5 год на тиждень
За підручником «Українська мова та читання» (у 2-х частинах):
Частина 2 «Читання» для 3 класу (авторки Н.Богданець -Білоскаленко, Ю.Шумейко)
І сем
№ |
Зміст уроку |
Дата |
Зошит Підручник |
||
Розділ І Вже літо догоріло… |
|||||
1. |
Вступ до розділу «Вже літо догоріло…» О.Лущевська «Літо прострибало жабкою» Поняття «рима» |
|
с. 4 |
с. 4-7 |
|
2. |
В.Голобородько «Фотографування метелика», «Цвіркунові скрипочки» |
|
с.5 |
с.5-6 |
|
3. |
За Дз.Матіяш «Дівчинка і море» - оповідання |
|
с. 5-6 |
с. 7-8 |
|
4. |
За Дз.Матіяш «Дівчинка і море» - оповідання |
|
с. 5-6 |
с. 7-8 |
|
Розділ ІІ. Заглядає у вікно вересень-рум’янець |
|||||
5. |
Вступ до розділу «Заглядає у вікно вересень-рум’янець» |
|
- |
с.9-10 |
|
6. |
Повість.В. Нестайко «Дивовижні пригоди у Лісовій школі» |
|
с.7-8 |
с. 10-11 |
|
7. |
«Позакласне читання» Іван Андрусяк «Усе солодший сад. Чупакабра та інші зайчики» |
|
|
|
|
8. |
В. Нестайко «Дивовижні пригоди у Лісовій школі»( продовження) |
|
с.7-8 |
с.12-14 |
|
9. |
Л.Компанієць «Ось так у нас щодня». |
|
с. 8-9 |
с.15-17 |
|
10. |
Загадка. Загадки про школу |
|
|
с.16-17 |
|
11. |
О.Вишня «Любіть книжку». |
|
с. 10 |
с. 17-18 |
|
12. |
Правила користування книжкою. Як правильно читати книжку |
|
|
с.18-19 |
|
13. |
І.Андрусяк «Про вміння читати» Вірш напам’ять |
|
с. 10-11 |
с.19-20 |
|
14 |
«Позакласне читання» Тетяна Стус (Щербаченко) Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні |
|
|
с.33 |
|
15 |
І.Андрусяк «Двісті ігор». |
|
с.11-12 |
с.20-22 |
|
16. |
О.Сенатович «Тиждень книжки!» |
|
|
с. 22-23 |
|
17. |
Дім, де живуть книжки (З журналу «Малятко») |
|
с. 12 |
с. 23-24 |
|
18. |
Узагальнення знань із розділу Діагностична робота . Аудіювання |
|
|
с.25 |
|
Розділ ІІІ. Осінній плащ природа одягає… |
|||||
19. |
Вступ до розділу «Осінній плащ природа одягає…» |
|
|
с. 26 |
|
20. |
В.Біанки «Дедалі частіше хмуриться небо…» В.Діденко «Восени» |
|
с. 13 |
с.27-28 |
|
21. |
«Позакласне читання» Анатолій Качан |
|
|
с.43-49 |
|
22. |
Легенда «Бабине літо» . Складання плану тексту |
|
с. 13-14 |
с. 28-29 |
|
23 |
О.Буцень «Полохливий гриб» |
|
с. 14-15 |
с. 30-32 |
|
24. |
О.Буцень «Полохливий гриб |
|
с. 14-15 |
с. 30-32 |
|
25. |
За Л.Федоровою «Осінні пахощі» |
|
с. 16-17 |
с. 32-35 |
|
26. |
Н.Приходько «Жовтень».Цікавинки із скриньки. Прислів’я і прикмети |
|
с. 17-18 |
с. 35-37 |
|
27. |
За О.Копиленко «Хіба від нічого так втікають?» |
|
с. 18-19 |
с. 37-39 |
|
28. |
«Позакласне читання» Валентина Вздульська «Потяги» |
|
|
с. 51 |
|
29. |
Узагальнення знань з розділу. Діагностична робота. Навичка читання мовчки |
|
|
с. 40 |
|
Розділ IV Батьківщина в нас одна |
|
|
|
||
30. |
Вступ до розділу «Батьківщина в нас одна» Ю.Хандожинська «Батьківщина», |
|
с. 19-20 |
с.41-42 |
|
31. |
М.Морозенко «Мандруючи Україною» Вірш напам'ять |
|
с. 20-21 |
с.42 |
|
32. |
Державні символи України |
|
- |
с.42-43 |
|
33. |
Н.Поклад «Прапор» Вірш напам'ять |
|
с. 21-22 |
с.44 |
|
34. |
В.Паронова «Тризуб» |
|
с. 22-23 |
с.44 |
|
35. |
«Позакласне читання» Василь Голобородько |
|
|
с. 56 |
|
36. |
Тризуб: закодоване повідомлення від наших предків |
|
|
с.45 |
|
37. |
А.Камінчук «Наша столиця» |
|
с. 23 |
с.46 |
|
38. |
Легенда про дівчину Україну» |
|
с. 24 |
с.47-48 |
|
39. |
Знайомство з жанром п’єса. Т.Череп-Пероганич. «Вітерець і Україна» |
|
с. 24-25 |
с.48-51 |
|
40. |
Т.Череп-Перегонич «Вітерець і Україна» продовження роботи. Читання в особах |
|
|
с.48-51 |
|
41. |
Мова кожного народу неповторна і своя. |
|
|
с.52 |
|
42. |
«Позакласне читання» Леся Воронина «Пригоди голубого папуги» |
|
|
с.75 |
|
43. |
П.Столярчук «Самотній сад». |
|
с. 26 |
с.52-53 |
|
44. |
Скоромовка. Г.Бойко «Лежень», «Горішина» Вірші-безконечники В.Лучук «Безконечна байка». А.Качан «На березі береза». |
|
|
с.54-55 |
|
45. |
Узагальнення з розділу. Діагностична робота. Навичка читання вголос |
|
|
с.56 |
|
Розділ V. Казка в гості завітала |
|
|
|||
46. |
Вступ до розділу «Казка в гості завітала» Н.Красоткіна «Казка» |
|
с. 27 |
с. 57-58 |
|
47. |
Н.Поклад «Добро і зло» |
|
с. 27-28 |
с. 58-60 |
|
48 |
Н.Поклад «Добро і зло». Підготовка до проекту «Бюро добрих справ» |
|
|
с. 58-60 |
|
49. |
«Позакласне читання» Леся Воронина «Пригоди голубого папуги» |
|
|
с.75 |
|
50. |
Болгарська народна казка «Гостинні мурашки» |
|
с. 28 |
с. 61-62 |
|
51. |
С.Товстенко «Коли пінгвіни були ще зеленими» |
|
с. 29 |
с. 62-64 |
|
52. |
«Коли пінгвіни були ще зеленими» (продовження) |
|
|
с. 64-66 |
|
53. |
Діагностична робота «Робота з літературним твором/ медіа текстом» |
|
|
|
|
54 |
Н.Забіла «Вередливі жабки» |
|
с. 30 |
с. 66-68 |
|
55. |
За Ю.Ярмишем «Музична історія» |
|
с. 31-32 |
с. 68-71 |
|
56. |
«Позакласне читання» Мар’яна Савка «Казка про Старого Лева» |
|
|
с.75 |
|
57. |
За Ю.Ярмишем «Музична історія»( продовження) |
|
|
с. 68-71 |
|
58. |
І.Франко «Три міхи хитрощів» |
|
с. 32-33 |
с. 72-75 |
|
59. |
І.Франко «Три міхи хитрощів» |
|
|
с. 72-75 |
|
60. |
За О.Романчуком «Соловейко з одним крилом» |
|
с. 33-35 |
с. 75-77 |
|
61. |
За О.Романчуком «Соловейко з одним крилом» Вивчити уривок казки напам’ять |
|
|
с.77-80 |
|
62. |
Узагальнення знань із розділу |
|
|
с.81 |
|
|
Розділ VI. Вже перший сніг кружляє над землею… |
|
|
|
|
63. |
«Позакласне читання» Оксана Лущевська |
|
|
с.80 |
|
64. |
Вступ до розділу «Вже перший сніг кружляє над землею…» В.Діденко «Зимонька-зима» Вірш про зиму напам’ять |
|
с. 35-36 |
с. 82-83 |
|
65 |
За І. Мацко «Зажурилась бабуся Зима» |
|
с. 37-38 |
с. 83-84 |
|
66. |
За І. Мацко «Зажурилась бабуся Зима»(продовження роботи) |
|
|
с. 83-86 |
|
67. |
Н.Карпенко «Грудень», Т.Масенко «Грудень» |
|
с. 38-39 |
с.87-88 |
|
68 |
«Спасибі лісникові» за Г.Демченко |
|
с.39-40 |
с 88-89 |
|
69. |
О.Копиленко «Їдальня для птахів» |
|
с. 40-41 |
с.89-91 |
|
70. |
«Позакласне читання» Дмитро Кузьменко «Чим корова не собака» |
|
|
с.88 |
|
71. |
Ребуси.О.Олесь «Снігурі» |
|
с. 41-42 |
с 92-93 |
|
72. |
За В.Скуратівським «Сію, сію, посіваю…» |
|
с. 42 |
с 93-96 |
|
73. |
За О.Зубер «Смачний носик» |
|
с. 43 |
с 96-97 |
|
74. |
Р.Завадович «Миколаїв подарунок» |
|
с. 44 |
с 97-98 |
|
75. |
За Ю.Ран Легенда «Святий Миколай» |
|
с. 44-45 |
с.98-100 |
|
76. |
І. Жиленко « У гостях у Діда Мороза» |
|
с. 45-46 |
с.100-101 |
|
77. |
«Позакласне читання» Михайло Григорів |
|
|
с.92 |
|
78 |
І.Андрусяк «Зайчикове різдво»
|
|
с. 46-47 |
с. 101-103 |
|
79. |
За В.Струтинським «Чому ріпить сніжок
|
|
с. 47-48 |
с.103-104 |
|
80. |
Н.Кир’ян «Зимові слова» |
|
с. 48-49 |
с. 105 |
|
81. |
Т.Строкач «Рік добігає до кінця» |
|
с. 49 |
с. 105-106 |
|
82. |
Н.Карпенко «Зимові прикмети у віршах» |
|
с. 50-51 |
с. 106-107 |
|
83. |
В.Моруга «Нічка новорічка». |
|
|
с. 107 |
|
84. |
«Позакласне читання» Сашко Дерманський «Мрія Маляки» |
|
|
с.96 |
|
85. |
Узагальнення знань із розділу Діагностична робота. Аудіювання. |
|
|
с. 108 |
|
|
Розділ VII. Пригоди і фантастика |
|
|
|
|
86. |
Вступ до розділу «Пригоди і фантастика». Читання з передбаченням Г.Вдовиченко «Мишкова домашня миша» |
|
с.51-52 |
с. 109-111 |
|
87 |
Читання з передбаченням Г.Вдовиченко «Мишкова домашня миша» |
|
|
с.109-112 |
|
88. |
За Дж.Родарі «Шоколадна дорога» |
|
с. 53 |
с.113-114 |
|
89. |
О.Чаклун «Малюк» (уривок з повісті) |
|
с. 53-54 |
с.114-115 |
|
90. |
Читання з передбаченням В.Рутківський «Гості на мітлі» |
|
с. 54-55 |
с.116-118 |
|
91. |
«Позакласне читання» Сашко Дерманський «Мрія Маляки» |
|
|
|
|
92. |
Читання з передбаченням В.Рутківський «Гості на мітлі»
|
|
|
с.116-119 |
|
93. |
І.Роздобудько «Я зніматимуся в кіно» |
|
с. 55-56 |
с.120-122 |
|
94. |
Узагальнення із розділу Діагностична робота. Навичка читання мовчки |
|
|
с.123 |
|
|
Розділ VIII. Науково-художні твори |
|
|
|
|
95. |
Вступ до розділу «Науково-художні твори». О.Караванська « Вишиванка» |
|
с. 57 |
с.124-126 |
|
96. |
Навчальний проєкт «Барвистий світ української вишиванки» |
|
|
|
|
97. |
За Т.Стус «Як пасує краватка, або чому не всі поросята брудні» ( фрагмент) |
|
с.58 |
с.126-128 |
|
98. |
«Позакласне читання» Галина Вдовиченко «Найдовші вуса» |
|
|
с.100 |
|
99 |
За Н.Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом» |
|
с. 58-59 |
с.129-131 |
|
100 |
За Н.Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом»(продовження). |
|
|
с.129-133 |
|
101 |
Узагальнення знань із розділу |
|
|
с.134 |
|
102 |
Діагностична робота. Робота з літературним твором/ медіа текстом |
|
|
|
|
|
Розділ ІХ. Була весна весела, щедра,мила… |
|
|
|
|
103 |
Вступ до розділу «Була весна весела, щедра,мила…»За О.Буценем «Як приходить весна», |
|
с. 59-60 |
с.135-136 |
|
104 |
А.Царук «Аромат весни» |
|
|
с.136-137 |
|
105 |
«Позакласне читання» Зірка Мензатюк |
|
|
с.107 |
|
106 |
Л.Українка «Стояла я і слухала весну» Вірш напам'ять |
|
|
с.137-138 |
|
107
|
Л.Українка «Давня весна» |
|
с. 60 |
с.138-139 |
|
108 |
Акровірш. Л.Глібов «Хто вона?» |
|
|
с.139-140 |
|
109 |
Байка. Л.Глібов «Ластівка і шуліка» Вивчити фрагмент байки напам'ять |
|
с. 61 |
с.140-142 |
|
110 |
Т.Шевченко «Село» Вірш напам'ять |
|
с. 61 |
с.142-143 |
|
111 |
З.Мензатюк «Квіти з Петриківки» (Ознайомлення) |
|
с. 62 |
с.143-146 |
|
112 |
«Позакласне читання» Катерина Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба» |
|
|
с.112 |
|
113 |
З.Мензатюк «Квіти з Петриківки». |
|
|
с.143-146 |
|
114 |
Узагальнення знань із розділу Діагностична робота. Навичка читання вголос |
|
|
с.147 |
|
|
Розділ Х. Гумористичні твори |
|
|
|
|
115 |
І.Андрусяк «Хмари» |
|
с.62-63 |
с.148-149 |
|
116 |
Д.Білоус «Кожну літеру ціни» |
|
с. 63 |
с.149-150 |
|
117 |
За С.Куцаном «Зюзя»( уривки з повісті) |
|
с. 63-64 |
с.150-154 |
|
118 |
За С.Куцаном «Зюзя»( уривки з повісті) |
|
|
с.154-155 |
|
119 |
«Позакласне читання» Оксана Караванська «Вишиванка» |
|
|
с.130 |
|
120 |
За С.Куцаном «Зюзя»( уривки з повісті) |
|
|
с.156-157 |
|
121 |
В.Верховень «За що ми любимо літо» |
|
|
с.156-157 |
|
122 |
Узагальнення знань із розділу |
|
|
с.156-157 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|